آنر گوشی X7a را با باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی معرفی کرد

    کد خبر :965413
آنر X7a

شرکت آنر که پیشتر به عنوان زیربرند هوآوی شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر به برند مستقلی تبدیل شده و در این بین از گوشی میان رده جدید خود به نام X7a رونمایی کرد.

بازتاب-این دستگاه در بخش طراحی شباهتی به سایر محصولات آنر نداشته و از مشخصات قابل قبولی بهره می‌برد. از جمله اینکه باید به صفحه نمایش 6.7 اینچی LCD با وضوح HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتزی اشاره کرد. همچنین نمایشگر از استاندارد TUV Rheinland هم بهره می‌برد و موجب محافظت از چشم می‌شود.

بدنه عقب رنگ گرادیانی داشته و یک جزیره دوربین مستطیل شکل هم با چهار حسگر دوربین تدارک دیده شده است. در کنار حسگر دوربین فلاش LED به چشم می‌خورد تا نورپردازی بهتر در شرایط نوری کم را فراهم آورد.

در سوی دیگر آنر X7a سه حسگر دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی، سنجش عمق 2 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی دارد. در بخش دوربین سلفی یک حسگر 5 مگاپیکسلی گنجانده شده که عمدتا در میان رده‌های اقتصادی تعبیه می‌شود.

آنر X7a

سایر مشخصات این گوشی شامل پردازنده مدیاتک Helio G37، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا تا 1 ترابایت، باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی، فناوری شارژ سریع 22.5 واتی، سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری Magic UI 6.1 و غیره می‌شود.

گزینه‌های اتصال در Honor X7a شبکه 4جی، WiFi، بلوتوث 5.1، پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری را دربرمی‌گیرد. آنر قیمت 116 دلاری را در نظر گرفته و گزینه‌های رنگی آن نقره‌ای تیتانیومی، آبی اقیانوسی و مشکی نیمه شب است. این تلفن هوشمند در چین موجود بوده و مشخص نیست چه زمانی در سایر مناطق قابل تهیه خواهد بود.

آنر عمدتا محصولات خود را در بازارهای مختلفی علاوه بر کشور خود چین عرضه می‌کند. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت این برند مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید