آموزش و پرورش: فعالیت مدارس کشور تا ۲۸ اسفندماه ادامه دارد

    کد خبر :791796

مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم فعالیت مدارس کل کشور تا ۲۸ اسفندماه ۹۹ خبر داد.

این مرکز در این اطلاعیه آورده است: جریان آموزش در سال تحصیل جاری با سخت کوشی معلمان، همراهی دانش آموزان و مشارکت خوب اولیای آنان در بسترهای تعریف‌شده آموزشی و پرورشی نظیر شبکه آموزش دانش‌آموزی«شاد»، آموزش های تلویزیونی و ارائه بسته‌های آموزشی در حال انجام و پیگیری است.

در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است: این آموزش در ایام پایانی سال به قوت خود ادامه خواهد یافت و تمامی مدارس کشور طبق برنامه زمان‌بندی و تقویم آموزشی و اجرایی وزارت آموزش‌ و پرورش تا ۲۸ اسفندماه، فعالیت های آموزشی و پرورشی خود را ارائه خواهند داد.

همچنین در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: از معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان درخواست می‌شود تا اخبار و اطلاعیه‌های وزارت آموزش‌ و پرورش را صرفاً ازطریق پورتال اطلاع‌رسانی این وزارتخانه پیگیری کنند.

به گزارش ایرنا، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش پیشتر به ایرنا گفته بود: در ایام نوروز ۱۴۰۰ فعالیت آموزش مجازی دانش‌آموزان تعطیل و برنامه خلاقانه عید، هنر و داستان جایگزین تکالیف سنتی و مشق عید می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید