جزئیات پیام صبح امروز آمریکایی‌ها به روایت سردار فدوی

آمریکا به ایران: متناسب با عمل ما انتقام بگیرید!

    کد خبر :669612

فدوی: جبهه بزرگ مقاومت با جغرافیای وسیع آماده هستند این انتقام سخت را عملی کنند و حتما انجام خواهد شد حتما در بهترین زمان و در بهترین نحو ممکن انجام خواهند شد. هرچند از همین امروز صبح به روش دیپلماسی و غیره متوسل شدند و حتی گفتند اگر می‌خواهید انتقام بگیرد متناسب با کاری که ما کردیم انتقام بگیرید

 

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: مقامات رسمی دولت عراق همواره از حاج قاسم دعوت می کردند تا راجع به موضوعات مختلف جلسه برگزار کنند؛ به همین دلیل ایشان رفت و آمدهای مداومی داشتند و در این سفر نیز به دعوت مقامات دولت عراق به بغداد سفر کردند.

 

به گزارش فرارو،سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص کم و کیف انتقام خون سردار قاسم سلیمانی در برنامه حاشیه و متن شبکه سوم سیما، اظهار داشت: آمریکایی‌ها باید منتظر آن انتقام سخت باشند، این انتقام سخت موکول به ایران نیست. درست است که حاج قاسم عضو سپاه پاسداران بود، اما جبهه بزرگ مقاومت با جغرافیای وسیع آماده هستند این انتقام سخت را عملی کنند و حتما انجام خواهد شد حتما در بهترین زمان و در بهترین نحو ممکن انجام خواهند شد. هرچند از همین امروز صبح به روش دیپلماسی و غیره متوسل شدند و حتی گفتند اگر می‌خواهید انتقام بگیرد متناسب با کاری که ما کردیم انتقام بگیرید در حالی که آنها نمی‌توانند چیزی را تعیین کنند.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. جزايري گفت:

    يا الله يا الله!!

دیدگاهتان را بنویسید