آمریکا اجازه صادرات نفت ایران را می دهد

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۳۱
    کد خبر :915411

خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ مدعی شد که واشنگتن احتمالاً اجازه ورود نفت ایران به بازارهای جهانی را بدون توافق هسته‌ای خواهد داد.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از بلومبرگ گروه ویتول، می‌گوید که آمریکا ممکن است به ایران اجازه دهد حتی بدون احیای توافق هسته‌ای برجام، نفت بیشتری را وارد بازارهای جهانی کند.

به نوشته خبرگزاری بلومبرگ که به طور عمده اخبار اقتصادی را پوشش می‌دهد، تاجران نفت به طور فزاینده‌ای نسبت به احتمال دستیابی مذاکره کنندگان ایران و قدرت‌های جهانی به توافقی برای احیای برجام بدبین هستند.

به گفته مایک مولر، رئیس بخش آسیا در گروه ویتول، دولت فدرال آمریکا ممکن است اجازه دهد «آن نفت (نفت ایران)، کمی بیشتر جریان پیدا کند.»

وی در پادکستی که مرکز مشاور «گلف اینتلیجنس» مستقر در دبی روز یکشنبه منتشر کرد، گفت اگر انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا تحت مسئله قیمت‌های بنزین درآمریکا قرار بگیرد، می‌توانید انتظار داشته باشید که شاید نسبت به خروج بشکه‌های نفت تحریم‌شده چشم پوشی شود.

به گفته مایک مولر ، برخی فکر می کنند بازار به سمت ۱۳۵ تا ۱۴۰ دلار در هر بشکه پیش می‌رود و افرادی هستند که فکر می کنند قیمت‌ها دوباره به زیر ۱۰۰ دلار می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید