آمازون هم از کنگره جهانی موبایل کنار کشید

    کد خبر :684615

کنگره جهانی موبایل به علت شیوع ویروس مرگبار کرونا شاهد کناره گیری بسیاری از شرکت های فناوری است و در تازه ترین تحول از این دست آمازون هم از آن کناره گیری کرده است.

آمازون بیانیه ای رسمی منتشر و اعلام کرده به علت نگرانی های مداوم و جدی در مورد ویروس کرونا در کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا حضور نمی یابد.

پیش از این شرکت های دیگری مانند ال جی، اریکسون، ان ویدیا و غیره اعلام کرده بودند به علت نگرانی هایی در مورد امکان ابتلای کارکنانشان به کرونا طی سفرهایی هوایی به اسپانیا در این همایش مهم دنیای فناوری حضور نمی یابند. شرکت هایی مانند سامسونگ هم قصد دارند به صورت محدود در کنگره جهانی موبایل شرکت کنند.

در این بین شرکت های چینی مانند هواوی و زد تی ای می گویند علیرغم همه نگرانی ها در این کنگره حضور می یابند و این در حالی است که چین محل اصلی شیوع و انتشار ویروس کرونا است. قرار است در حین برگزاری این همایش ساکنان استان هوبئی که کرونا در آن شکل گرفت حق شرکت در آن را نداشته باشند. کنترل گرمای بدن شرکت کنندگان و ممنوعیت ورود افرادی که طی 14 روز قبل در چین بوده اند به نمایشگاه از جمله دیگر تمهیدات اندیشیده شده در این زمینه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید