فوت ۸۵ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گدشته

    کد خبر :796355

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۸۵ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گدشته و تغییر رنگ بندی شهرها و هشدار موج چهارم کرونا در کشور خبر داد.

«سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۷ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۱۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۱۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۴۶ هزار و ۹۲۳ نفر رسید.

وی گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۳۰۸ نفر رسید.

به گزارش ایلنا، لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۸۵ هزار و ۱۱۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و سه هزار و ۹۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۱۲ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۲۳ شهرستان قرمز و ۴۴ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت “از” و “به” شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است و همچنین ۲۸۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۹۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید