آمادگی دادسرای مبارزه با مواد مخدر تهران برای ساماندهی معتادان متجاهر

    کد خبر :678754

سرپرست دادسرای مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: دادسرای انقلاب تهران این آمادگی را دارد که به کوتاهی ارگان‌ها در زمینه ساماندهی معتادان متجاهر با قاطعیت رسیدگی کند.

مهدی مهرانگیز صبح امروز در حاشیه سومین مرحله از طرح ظفر (طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر) با تاکید بر اینکه طبق برنامه 5 ساله ششم توسعه شهرداری موظف است سالانه 6 هزار معتاد را ساماندهی کند و متأسفانه به وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل نمی‌کند، گفت: در 15 منطقه تهران مرکز بهاران برای نگهداری معتادان وجود دارد.

سرپرست دادسرای مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه دادسرای انقلاب تهران این آمادگی را دارد که به کوتاهی ارگان‌ها در زمینه ساماندهی معتادان متجاهر با قاطعیت رسیدگی کند گفت: اگر پرونده‌ای در زمینه ساماندهی معتادان متجاهر برای شهرداری، شورای شهر، بهزیستی، دانشگاه‌های تهران، ایران و شهید بهشتی تشکیل شود، غیر از برخورد قضایی، طبق قانون آیین دادرسی کیفری اینها را از کار معلق می‌کنیم.

این مقام قضایی ادامه داد: به این خاطر که از حالت بی‌طرفی خارج نشویم منتظریم پلیس یا شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ارگان‌های کم‌کار را به دستگاه قضایی معرفی کند.

به گزارش ایسنا، معاون دادستان تهران همچنین به مدت زمان کوتاه بازپروری معتادان متجاهر اشاره و گفت: میزان 2 تا 3 ماه برای نگهداری معتادان متجاهر و بازپروری آنها کم است، قوه‌قضائیه و پلیس با ارائه طرحی به دنبال افزایش نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر به مدت یک سال است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید