به آهنگسازی و تنظیم محمدرضا عطار و با صدای مجتبی عسگری

آلبوم موسیقی «مستِ سرابْ» در شیراز رونمایی می‌شود

    کد خبر :916160

آیین رونمایی از آلبوم موسیقی «مستِ سرابْ» به آهنگسازی و تنظیم محمدرضا عطار و با صدای مجتبی عسگری، بیستم خرداد ماه در سالن گوشه مجموعه‌ی فرهنگی سینمایی هنرشهرِ آفتاب واقع در مجتمع خلیج فارسِ شیراز برگزار می‌شود.

«مستِ سرابْ» شامل ده قطعه در حوزه‌ی موسیقی سنتی است که آلبومش به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

محمد رضا عطار از دانش آموختگان رشته موسیقی و معماری است. او فراگیری سنتور را از سال ١٣٦٩ نزد آقایان سعیدنیاكوثری، امین رهایی و رضا صلاحی آغاز کرد و در دانشگاه از آموزه های آقای مسیح افقه بهره جست.

كسب مقام‌های  متعدد در جشنواره های كشوری و استانی، همچنین همكاری با گروه های مطرح و نوازندگی در آلبوم‌های موسیقی از جمله فعالیتهای این هنرمند است. او همچنین در سی‌امین جشنواره موسیقی فجر به همراه گروه همنوازان ایران در بخش موسیقی کلاسیک ایرانی موفق به کسب مقام نخست شد.

مجتبی عسگری خواننده‌ای تواناست كه مکتب آوازی اصفهان را نزد سید رضا طباطبایی  و دوره صداسازی را نزد حمیدرضا نوربخش گذراند و از محضر دکتر حسین عمومی و استاد محمدرضا شجریان نیز بهره برد.

عنوان برترین خواننده سال در جشن خانه موسیقی ،همکاری با ارکستر ملی ایران ،کسب مقام  نخست در جشنواره موقام آذربایجان ،کسب جایزه باربد در دو سال پیاپی با عنوان بهترین خواننده موسیقی دستگاهی از جشنواره موسیقی فجر و انتشار بیش از 20 آلبوم موسیقی از جمله فعالیت‌های این هنرمند است.

به گزارش موسیقی ما، این اثر توسط موسسه “آوای هنر مُهنّا” منتشر شده است. آلبوم مذکور بزودی از طریق مجاری قانونی نشر آثار موسیقی در سراسر کشور منتشر و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید