آغاز هفته ناجا با شعار”پلیس هوشمند،امنیت پایدار”/ فیلم

    کد خبر :851545

هفته ناجا از صبح امروز همزمان با برگزاری صبحگاه عمومی ناجا به صورت رسمی آغاز شد.

امسال روز های این هفته به شعارهای زیر مزین شده است:

روز  عنوان
شنبه – ۱۷ مهرماه پلیس مقتدر ، قانونمدار و امین مردم
یکشنبه- ۱۸ مهرماه پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی
دوشنبه- ۱۹ مهرماه پلیس خدمتگزار، سرباز فداکار، امنیت پایدار
سه شنبه- ۲۰ مهرماه پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید، مانع زدایی
چهارشنبه- ۲۱ مهرماه پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی
پنجشنبه- ۲۲ مهرماه پلیس ، مرزبانی، تلاش جهادی ،ایثار و شهادت
جمعه- ۲۳ مهرماه پلیس ، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی

«بازتاب»؛ فرامرز همتی– فرمانده ناجا در آیین آغاز هفته نیروی انتظامی گفت: تقارن هفته نیروی انتظامی را با ماه ربیع الاول به فال نیک می گیریم، ان شاء الله عزاداری های ملت عزیز ایران اسلامی و شما همکاران گرانقدرم در ماه محرم و صفر مورد عنایت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) قرار گرفته و این ماه نیز باعث رحمت و شادی مردم عزیز و تمامی خدمتگزاران باشد.

سردار اشتری با بیان اینکه شعار هفته ناجا 1400 ” پلیس هوشمند، امنیت پایدار” انتخاب شده است، ادامه داد: نیروی انتظامی افتخار دارد که وظیفه استقرار و ارتقاء امنیت را بر عهده دارد و حافظ نظم و امنیت در تمامی ابعاد مختلف از جمله موضوعات نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.

فرمانده ناجا در ادامه به اهمیت هوشمندسازی پلیس اشاره و عنوان کرد: پلیس هوشمند می تواند این خدمت رسانی و امنیت را به وسیله همکارانی که در این حوزه آموزش های ویژه دیده اند با تجهیزات و فناوری های نوین ارتقاء دهد؛ در واقع با هوشمند سازی پلیس می توانیم سرعت خدمت و دقت را افزایش دهیم و در نتیجه رضایت مندی مردم را به جایگاه مناسبی برسانیم.

وی تاکید کرد: بحمداله نیروی انتظامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خصوصا در دهه های گذشته با همت تمامی فرماندهان، مدیران، همکاران و مسئولان پیشرفت های خوبی را در تمامی زمینه ها به دست آورده است؛ در واقع طی سال های اخیر تحول، رشد و پیشرفت مناسبی را در نیروی انتظامی شاهد بوده ایم.

وی افزود: یکی از دستاوردهای مهم ماهوشمندسازی پلیس است که بخشی از این خدمات در هفته نیروی انتظامی به مردم ارائه خواهد شد.

سردار اشتری با اشاره به اهمیت برگزاری هفته ناجا گفت: این هفته فرصتی برای ارتباط بیشتر با مردم، نخبگان، همکاران و همچنین ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف و انقلابی کشور عزیزمان ایران اسلامی است؛ بایستی با هدف گذاری و نقشه راه براساس اولویت های مشخص راهبرد و سیاست ها، گام های بلندتری برداریم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید