آشنایی با گوشی هوآوی Mate 60 Pro

    کد خبر :1018217

هوآوی اگرچه با تحریم‌های سخت ایالات متحده رو به رو شد اما این امر آن را از تولید گوشی کنار نزد و این کمپانی همچنان با قدرت تولید را ادامه می‌دهد. حال به تازگی گوشی Mate 60 Pro پرچمدار رونمایی شد.

بازتاب-گوشی هوآوی Mate 60 Pro یک پرچمدار خوش استایل است که از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای بهره می‌برد. در سوی دیگر دارای اسپیکرهای استریو و متریال قابل توجهی بوده که عمدتا در گوشی‌های رده بالا شاهد هستیم.

در ادامه بیشتر با هوآوی Mate 60 Pro آشنا خواهیم شد.

 

طراحی و متریال

هوآوی Mate 60 Pro دارای ابعاد 163 در 79 در 8.1 میلیمتر بوده و وزن آن هم به 225 گرم می‌رسد. این دستگاه از فریم فلزی و بدنه شیشه‌ای برخوردار است که آن را به یک گزینه رده بالا و پریمیومی تبدیل کرده است.

گوشی حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر داشته و جک هدفونی روی آن تعبیه نشد. همچنین باید به پورت USB-C هم پرداخت. این تلفن هوشمند نمایشگر کم حاشیه کرو داشته و در عقب آن ماژول دوربین دایره‌ای قرار گرفت.

 

نمایشگر و باتری

هوآوی Mate 60 Pro

میت 60 پرو به صفحه نمایش 6.8 اینچی LTPO OLED با پشتیبانی از 1 میلیارد رنگ و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز است. نمایشگری که وضوح FHD+ داشته و وضوح قابل قبولی ارائه می‌دهد. این تلفن هوشمند دارای باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 88 وات است.

 

سخت افزار و دوربین

محصول هوآوی دارای پردازنده کایرین 9000 اس بوده که در کنار 12 گیگ رم و 256 تا 1024 گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا قرار می‌گیرد. در بخش دوربین سه حسگر تعبیه شده که شامل حسگر واید 50 مگاپیکسل، حسگر پریسکوپ تله فوتو 48 مگاپیکسل، حسگر 12 مگاپیکسل اولتراواید شده و حسگر سلفی 13 مگاپیکسل با حسگر TOF می‌شود.

هر دو حسگر دوربین عقب و جلو می توانند با وضوح 4کی فیلمبرداری کنند.

 

کلام پایانی

میت 60 پرو یک پرچمدار بوده که با قیمت 960 دلار عرضه می‌شود. گزینه رنگی آن بنفش، سبز، مشکی و سفید است. بنابراین می‌توان آن را گوشی خوش استایل، نسبتا خوش قیمت در مقایسه با رقبا و قدرتمند تلقی کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید