آشنایی با تشک طبی ایده آل

    کد خبر :969813

خواب راحت و آرام و با کیفیت برای همه افراد مهم است برای همین همیشه همه به دنبال فراهم کردن خواب ایده آل و آرام  و راحت هستند تا روز بعد خود را وقتی از خواب بلند میشوند سرحال باشند و بتوانند روز خوبی را شروع کنند.

یکی از المان های خواب راحت و آرام تخت خواب مناسب و تشک مناسب برای هر فرد است .

هر انسان یک سوم زندگی  خود را خواب است و در رختخواب به سر میبرد پس توجه به سلامت و کیفیت خواب بسیار مهم است .

به استناد صحبت های پزشکان 8 ساعت خواب راحت و آرام مناسب ترین تایم خواب برای هر فرد است.

یک تشک خوب باید از ستون فقرات حفاظت کند و جلوی فشار آوردن به بقیه اعضای بدن را در هنگام خواب بگیرد، به شکلی که بدن انسان در بهترین و درست ترین حالت خواب قرار گیرد.

پس برای انتخاب تشک باید سختگیری های خاصی نشان داد تا تشکی مناسب برای خود خریداری کنید.

در سراسر دنیا انواع تشک های طبی با اندازه های مختلف و طرح و شکل های مختلف تولید میشود ولی بسیاری از افراد تفاوت این تشک را با بقیه تشک ها نمیدانند.

در این مقاله با هم به این می پردازیم که تشک ایده آل هر فرد چه ویژگی هایی میتواند داشته باشد:

1.مواد اولیه ساخت هر تشک بسیار مهم است ، کارخانه های بزرگ تولید تشک عمدتاً سعی دارند تا تشک ها را با بهترین متریال تولید و ارائه نمایند.

2.تولید تشک با بهترین و به روز ترین دستگاه های دنیا از ویژگی برتر ساخت هر تشک است.

3.مدت زمان گارانتی یک تشک نیز بسیار مهم است تا در صورت خرابی تشک در زمان کوتاه گارانتی آن شرکت مسئولیت آن خرابی را بپذیرد.

4.انتخاب نوع یک تشک از دیگر موارد مهم خرید تشک است ، تشک طبی ، فنری، طبی فنری از انواع تشک ها هستند که با بررسی انواع آن میتوان بهترین انتخاب را داشت.

تشک  طبی چیست ؟

تشک طبی تشکی است با ساختار سفت و عموما فردی که دچار بیماری کمر است و کمر درد دارد از این نوع تشک استفاده میکند و همچنین افرادی که وزن بالایی دارند طرفدار این نوع تشک هستند.

این تشک ها از چند لایه اسفنج سفت ساخته شده اند. سفتی این تشک ها برای بیمارانی که مشکل درد کمر و ستون فقرات دارند توصیه میشود.

همچنین در تشک های دو نفره بیشتر زوج ها مشکل این را دارند که با حرکت یک نفر نفر بعد هم از خواب میپرد ولی با انتخاب تشک طبی مناسب تشک اصلا تکان نمی خورد.

تشک های طبی بسیار سفت هستند و بدن در آنها فرو نمی رود این تشک ها ویژگی های مثبت زیادی دارند ولی از ویژگی های منفی آن فقط می توان خراب شدن زودتر آن را مثال زد آن هم به دلیل سفت بودن این تشک است که زمان خراب شدن آن را نسبت به بقیه تشک ها سریعتر میکند.

انواع تشک های طبی عبارتند از :

1.تشک مدیکال

2.تشک ارتوپدیک

3.تشک لاتکس

4.تشک مموری فوم

5.تشک طبی فوم

6.تشک اسفنجی

7.تشک ارتوپدیک

میزان سفتی تشک بر کیفیت خواب افراد تاثیر می‌گذارد. میزان انعطاف مناسب در تشک بسته به نحوه خوابیدن شخص، قد و وزن او دارد.

افرادی که به پهلو می خوابند و زیاد از پهلویی به پهلوی دیگر جابه جا می‌شوند، باید به دنبال تشک های نرم تری باشند. نحوه قرارگیری این افراد بر کاهش فشار بر ستون فقرات مؤثر بوده و بنابراین بهتر است که تشک بتواند شکل طبیعی بدن را به خود بگیرد.

تقریباً همه برندهای ایرانی تشک طبی دارند و مانور زیادی روی تشک های طبی خود میدهند و تلاش در پیشرفت و بالا بردن کیفیت این نوع تشک ها میشوند. این برند ها مانند: تشک موناکو ، رویا ، رویال ، زست ، ویستر ، خوشخواب و…… هستند.

فروشگاه اینترنتی سه گامه با ارائه انواع تشک طبی و فنری و طبی فنری از بهترین برند های ایرانی و خارجی سعی در جلب رضایت شما عزیزان را دارد.

همچنین با ارائه مشاوره رایگان و تخصصی برای هر فرد طبق نیاز مشتری به شما عزیزان کمک میکنند تا بهترین خرید تشک و با کیفیت ترین تشک را با توجه به نیاز و بودجه خود خریداری نمایید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید