آزوره: تغییرات فدراسیون به نفع کاندیدای خاصی نیست/ به برگزاری عادلانه انتخابات کشتی اعتقاد دارم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۱۶
    کد خبر :547090

نامزد انتخابات فدراسیون کشتی گفت: مصاحبه اخیر بهروز نعمتی که گفته بود «دنیایم را با آخرتم عوض نخواهم کرد» چیزی است که ما را به برگزاری یک انتخابات خوب امیدوار می‌کند.

امیر سرتیپ اصغر آزوره در مورد وضعیت این روزهای انتخابات فدراسیون کشتی اظهار داشت: تنور انتخابات داغ شده، البته من پیش‌بینی چنین روزهایی را می‌کردم چون نفرات شاخصی برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام کرده بودند.

وی در مورد اینکه فرآیند تایید صلاحیت‌ها خیلی طولانی نشده است؟ تاکید کرد: در فدراسیون‌های حساس که در بین مردم موقعیت ویژه‌ای دارند، نیاز است افرادی که می‌خواهند مسئولیت را برعهده بگیرند از فیلترهای زیادی بگذرند و این کمی زمان‌بر است. درست است که افراد شناخته‌شده‌ای برای انتخابات کشتی ثبت‌نام کرده‌اند اما بررسی صلاحیت‌ و شایستگی افراد زمان زیادی را می‌طلبد.

آزوره در خصوص تغییراتی که این روزها از سوی بهروز نعمتی در فدراسیون کشتی ایجاد شده، خاطرنشان کرد: معمولا در همه فدراسیون‌ها در دوره سرپرست تغییراتی انجام می‌شود. سرپرست اختیاراتی از سوی وزارت ورزش دارد و می‌تواند در چارچوب آن عمل کند. نعمتی این تغییرات را انجام داده تا انتخابات در سمت و سوی عادلانه‌ای قرار بگیرد و من فکر نمی‌کنم این تغییرات به نفع کاندیدای خاصی باشد. به نظر من کسی که مقبولیت و مشروعیت لازم از هر جهت را داشته باشد، نیازی به پیگیری این موضوعات ندارد. من اعتقاد دارم که انتخابات عادلانه‌ای پیش روی کشتی قرار دارد و مصاحبه اخیر بهروز نعمتی که گفته بود «دنیایم را با آخرتم عوض نخواهم کرد» چیزی است که ما را به برگزاری یک انتخابات خوب امیدوار می‌کند، اگر واقعا چنین اعتقادی وجود داشته باشد قطعا تغییرات هم عادلانه هست.

به گزارش تسنیم ،جانشین ریاست تربیت‌بدنی نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است در میان اسامی شاخص کشتی، در انتخابات رای لازم را کسب کند، تصریح کرد: اینها افراد شاخصی در کشتی هستند و احترام ویژه‌ای دارند اما به نظر من بحث صاحب مدال جهان و المپیک بودن خیلی در بحث اداره یک فدراسیون آن هم کشتی نمی‌تواند موثر باشد.

وی همچنین در مورد انصراف علیرضا حیدری از شرکت در انتخابات گفت: البته این موضوع زمانی که از سوی حیدری به وزارت ورزش اعلام شود رسمیت خواهد داشت و هر کسی مختار است با ارزیابی شرایط تصمیمی بگیرد که فکر می‌کنم بهتر است. برخی پیش از انتخابات و برخی هم در حین برگزاری مجمع از شرکت در انتخابات انصراف می‌دهند و این امر کاملا طبیعی است. من در بیش از 40 مجمع ورزشی به عنوان نماینده نیروهای مسلح حضور داشته‌ام و با مسائل انتخاباتی کاملا آشنایی دارم. چنین فضایی بر انتخابات همه رشته‌ها حاکم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید