آرزوی بیرانوند بازی در استقلال است، سند دارم!

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸
    کد خبر :706785

عبدالرضا موسوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از یکی دو شب گذشته تاکنون چندبار در لایو اینستاگرام با هواداران و یکی از دوستانش به گفتگو پرداخت است که در نوع خودش بسیار جالب است. یکی از مهمترین بخش‌های گفت و گوی او در مورد حضورش در استقلال است.

او در این باره گفت:من هنوز عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هستم، زیرا وزیر ورزش و جوانان نسبت به استعفای من هیچ واکنشی نشان نداده است پس عضویت من هنوز پابرجاست.

موسوی تاکید کرد:صحبت‌های معاون وزیر درباره استعفای او و اعضای هیات مدیره استقلال سندیت قانونی ندارد و بیشتر برای مطرح شدن در رسانه هاست.

این مدیر قدرتمند اقتصادی در پاسخ به این سوال که چرا در جلسات هیات مدیره حضور پیدا نمی‌کند گفت:کسانی که در این جلسات را هماهنگ می‌کنند باید اعضا را دعوت کنند.

او در مورد بدهی باشگاه استقلال به مجموعه اقتصادی تحت نظر خودش گفت:یک ماه از زمانی که باید پول پرداخت می‌شده گذشته و لی هنوز این پول پرداخت نشده و اقدامات قانونی برای باز پس گیری این مبلغ در حال انجام است.

موسوی گفت:متاسفانه حرف‌های مدیرعامل استقلال که در برنامه فوتبال برتر عنوان کرد که باشگاه استقلال هیچ بدهی ندارد تامل برانگیز است.

او با اشاره به اینکه بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند، مهدی قائدی، علی کریمی، محمد دانشگر و … تلاش‌های زیادی برای رسیدن به جایگاه فعلی‌شان انجام داده اند و سختی‌های زیادی کشیده اند، گفت: «بازیکنانی مثل بیرانوند که با سختی به موفقیت رسیدند باید الگوی همه باشند. وقتی سرگذشت خیلی از این بازیکنان مثل بیرانوند، کریمی، قائدی و محمد دانشگر را مرور می‌کنیم واقعاً اکثر آن‌ها زندگی سختی داشتند و به سختی به اینجا رسیدند و اینطور نبوده که یک شبه موفق شوند.»

موسوی سپس در پاسخ به یکی از هوادارانی که با او صحبت می‌کرد و در مورد استقلالی بودن علیرضا بیرانوند حرف می‌زد، تاکید کرد و عنوان کرد: «من اینجا اعلام می‌کنم بیرانوند استقلالی است و یک لج بازی شد که به پرسپولیس رفت. باور کنید می‌آید و آرزویش است که یک روزی در استقلال بازی کند.»

او در ادامه گفت که از بیرانوند در این زمینه سند دارد و اضافه کرد: «من از او سند دارم؛ من از او فیلم دارم و علیرضا می‌گوید تو را به خدا فیلم را پخش نکنی! من هم به او می‌گویم یک روز آن فیلم را پخش می‌کنم.»

علیرضا بیرانوند به زودی و با پایان فصل جاری فوتبال ایران راهی بلژیک می‌شود تا برای آنتورب بازی کند؛ شاید دوری او از فوتبال ایران باعث شود پخش شدن ویدئویی که عبدالرضا موسوی عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال ادعا می‌کند در اختیار دارد، حواشی کمتری به همراه داشته باشد. البته حالا باید منتظر واکنش گلر محبوب پرسپولیسی‌ها به حرف‌های موسوی هم باشیم.

همچنین باید به این نکته هم اشاره داشت که بیرانوند و عبدالرضا موسوی رابطه بسیار خوبی با هم دارند و شروع صحبت در مورد این موضوع هم شوخی‌ای بود که عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال با دروازه‌بان فعلی پرسپولیس کرد و گفت:‌ای کاش بیرانوند روی خط می‌آمد تا کمی او را اذیت کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید