آرتتا: اتفاق بزرگ یعنی بردن سیتی و لیورپول در یک هفته

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸
    کد خبر :732127

شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، آرسنال ۲ بر صفر منچسترسیتی را شکست داد و رقیب بزرگ را حذف کرد.

میکل آرتتا بعد از برد تیمش و راهیابی به فینال گفت:باید از بازیکنانم به خاطر تلاش زیادی که در میدان کردند، تشکرکنم. آنها هر هفته در تلاش هستند بالاترین عملکرد را ارائه کنند.

وی افزود:ما بازیکنانی داریم که کسالت داشتند و حتی به این خاطر آمپول تزریق کردند. اما برای بازی در تیم ابراز آمادگی کردند. بابت این حس خوب از خودگذشتگی در تیم بسیار خوشحال هستم.

به گزارش فارس،آرتتا ادامه داد:در چند وقت گذشته ۵ یا ۶ تغییر در ترکیب داشته ایم. در این بازی هم همین تغییرات را اعمال کردیم. با این حال توانستیم برنده شویم و به فینال برسیم. کسب پیروزی مقابل دو تیم بزرگ اروپا یعنی لیورپول و منچسترسیتی در مدت ۳ تا ۴ روز اتفاقی بزرگ است که ما به آن دست یافته ایم.

پپ گواردیولا بعد از باخت تیمش مقابل حریف لندنی و شکست برابر دستیار سابقش، از میکل آرتتا سرمربی توپچی ها حمایت کرد.

وی گفت: از بابت باخت مقابل آرسنال طبیعی است ناراحتم. اما اطمینان دارم که حریف چند ماه قبل انتخاب صحیحی کرد که میکل را به عنوان سرمربی برگزید.

وی با این جمله اشاره به چند ماه قبل داشت که توپچی های لندن اونای امری را برکنارکردند و به جایش آرتتا را برگزیدند.

گواردیولا افزود: اگر آرسنال از او به قدر کافی حمایت کند، میکل می تواند به اهداف مورد نظرش برسد. من حس می کنم آرتتا می تواند کار ویژه ای را در این تیم انجام دهد. اگر باشگاه آنچه را که نیاز دارد، در اختیارش گذارند، می توانند نتیجه اش را در سال های آینده ببینند.

چهره دیگر فینالیست مسابقات جام حذفی انگلیس امشب با دیدار منچستریونایتد و چلسی مشخص می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید