آخرین وضعیت جسمی ابوالفضل پورعرب

    کد خبر :956980
ابوالفضل پورعرب

اگرچه دو روز پیش خبر ترخیص «ابوالفضل پورعرب» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از بیمارستان رسماً اعلام شد، اما بستری مجدد این بازیگر شناخته شده در بیمارستان دوباره بسیاری از علاقمندان سینما و این بازیگر پیشکسوت را نگران کرد تا جایی که در فضای‌مجازی حتی خبرهای ناراحت‌کننده‌ای همچون وخامت حالش دست به دست شد.

اما خبرنگار تسنیم طی تماسی تلفنی با ابوالفضل پورعرب پیگیرِ احوالاتش شد. او خودش خبر سلامتی‌اش را اعلام کرد که در بیمارستان بستری شده و توضیحات بیشتر را علی تقی‌پور تهیه‌کننده مستند «سگ» داد.

تقی‌پور تأکید کرد: آقای پورعرب چند روز قبل از بیمارستان مرخص شدند؛ اما دوباره به دلیل شرایط نا مناسب برای ادامه روند درمان دوباره به بیمارستان منتقل شدند.

تهیه کننده مستند “سگ” همچنین در خصوصِ انجام جراحی پایِ ابوالفضل پورعرب به این نکته اشاره کرد که شورای پزشکی با توجه به نتایج آزمایش‌هایی که انجام شده باید تصمیم‌گیری کنند.

تقی‌پور  در ادامه، افزود: آزمایش‌هایی که از آقای پورعرب گرفته‌شده، نشان می‌دهد؛ قبل از انجام عمل جراحی باید دوره درمان طی شود تا عفونت پای‌ ایشان از بین رفته و تیم پزشکی اقدام به انجام عمل جراحی کنند به همین دلیل  فعلاً آقای پورعرب در بیمارستان تحت مراقبت‌اند و دوره درمان‌شان طی می‌شود.

وی در خاتمه درباره ادامه فیلمبرداری مستند «سگ» افزود: اولویت سلامتی آقای پورعرب در شرایط فعلی است بنابراین هر زمان حال‌ ایشان رو به بهبودی شد و تیم پزشکی اجازه انجام فعالیت عادی و روزمره به ایشان داد این مستند هم به سرانجام خواهد رسید.

تقی‌پور تاکید کرد: همانطور که قبلا اشاره شد روند درمان ایشان از هرچیزی اهمیتش بالاتر است و امیدوارم با دعایِ مردم این اتفاق هرچه زودتر بیفتد.

تسنیم/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید