آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ اعلام شد

    کد خبر :714884

با توجه به آنکه مهلت ثبت‌نام برای شرکت در دوره‌های آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۹ از روز چهارشنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز شد و تا روز سه‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۹ ادامه داشت، اما سازمان سنجش آموزش کشور این فرصت ثبت‌نام را مجددا تا ساعت ۲۴ روز شنبه، ۲۷ اردیبهشت ماه تمدید کرد.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت باقیمانده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام کنند.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ برای آن دسته از رشته‌های امتحانی که پذیرش آن‌ها با آزمون است در روز جمعه چهاردهم شهریورماه ۹۹ برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است در روز‌های ۱۱ تا ۱۳ شهریورماه ۹۹ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان براساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند ۳۲ تقاضانامه تعیین می‌گردد؛ لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش دانشجو، همچنین براساس برنامه زمانی، همزمان با ثبت‌نام برای شرکت در آزمون، کلیه داوطلبان متقاضی رشته‌های امتحانی پذیرش با آزمون و پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) لازم است که با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و مطالعه شرایط و ضوابط هر یک از کدرشته‌های انتخابی، نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های خود اقدام کنند.

گفتنی است، ظرفیت کل آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ برابر با ۲۲۶ هزار و ۳۵۶ نفر در قالب ۵ هزار و ۲۴۷ رشته محل است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید