آخرین اخبار تجمعات امروز دانشجویان

    کد خبر :950263
دانشجویان

در گزارشی از تجمعات مختلف دانشجویان در دانشگاه‌های سراسر کشور خبر داده است.

در توضیح این خبر آمده:

 تجمع دانشجویان دانشگاه‌های کشور امروز یکشنبه ۸ آبان نیز ادامه داشت و محوطه مراکز آموزش عالی همچون روزهای گذشته صحنه برگزاری تجمع دانشجویان بود.

 تجمع روزهای گذشته اغلب دانشگاه‌های ایران امروز هم همچون روزهای گذشته ادامه یافت. حرکت اعتراضی امروز در برخی واحدهای آموزشی با واکنش‌هایی همراه شده است.

 دانشگاه آزاد تهران شمال، از ملتهب‌ترین دانشگاه‌های امروز بود. دانشجویان معترض با شعارهایی مانند “از زاهدان تا تهران جانم فدای ایران” در محوطه دانشگاه تجمع کرده‌اند و با دانشجویان بسیجی درگیر شدند.

 گفته می‌شود زمانی که درب‌های خروج دانشگاه بسته شد، تعدادی از دانشجویان توانستند با شکستن درب پارکینگ جنوبی از دانشگاه خارج شوند.

در ادامه تنش‌های امروز در دانشگاهها، دانشجویان معترض دانشگاه اراک مقابل ساختمان دانشکده علوم انسانی تجمع کردند و شعار “دانشجو حیا کن کلاستو رها کن” سر دادند.

 این گروه در اعتراض به وضعیت تفکیک جنسیتی در سلف، غذای خود را در محوطه این مرکز آموزشی صرف کردند.

 دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد نیز در اعتراض به حوادث و اتفاقات روز گذشته دانشگاه آزاد مشهد، دست به تجمع زدند و شعارهایی مانند “از فردوسی تا آزاد، ما همه باهم هستیم” سر دادند. امروز همچنین دانشجویان دانشگاه سوره نیز با حضور در محوطه دانشگاه دست به برگزاری تجمع اعتراضی زدند و شعارهای را هم سر دادند.

 دانشگاه چمران اهواز نیز شاهد حضصور تجمع اعتراضی دانشجویان بود که در این میان شعارهایی هم داده شد. دانشجویان دانشگاه کردستان نیز در تجمع اعتراضی خود تفکیک جنسیتی سلف را از میان برداشتند.

 دانشجویان دانشگاه زنجان هم در اقدامی مشابه توانستند تفکیک جنسیتی سلف را بردارند. گروهی از دانشجویان دانشگاه الزهرا نیز تجمع کردند که این تجمع با درگیری جمع با یکی از نیروهای حراست همراه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید