آتش نشانی در 13 فروردین در 196 نقطه تهران مستقر است

    کد خبر :797345

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از استقرار نیروهای این سازمان در ۱۹۶ نقطه از شهر در روز ۱۳ فروردین خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تمهیدات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در روز ۱۳ فروردین ماه اظهار کرد: در آستانه روز “۱۳ بدر” یا روز طبیعت هستیم که سال های گذشته هموطنان در سراسر کشور طبق یک سنت دیرینه ساعتی را از شهر خارج می شدند و به طبیعت می رفتند و اگر این امکان فراهم نبود بوستان و فضاهای سبز داخل شهر پذیرای شهروندان می شد.

وی با اشاره به افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا و ویروس جهش یافته کرونا در روزهای اخیر ادامه داد: از مردم تقاضا می کنیم در راستای جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا و برای شکستن چرخه انتشار بیماری روز ۱۳ به در را در خانه بمانیم و از شهروندانی که به درخواست کادر درمان احترام گذاشتند و به سفر نرفتند هم تشکر می کنیم.

ملکی با بیان اینکه از شهروندان درخواست می کنیم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و امیدواریم در ماه های آینده شاهد خبرهای خوبی در خصوص واکسیناسیون باشیم اظهار کرد: در هر حال حاضر سازمان آتش‌نشانی تهران و خدمات ایمنی شهرداری تهران در راستای رسالت خود در سراسر شهر مستقر خواهد شد. علاوه بر اینکه ۱۳۳ ایستگاه آتش نشانی مثل همیشه در آماده باش کامل است، آتش نشانان تهران در آن روز در ۱۹۴ نقطه از شهر تهران و در مبادی ورودی و خروجی، پارک‌ها و بوستان ها و.. مستقر خواهد شد.

وی افزود: دو تیم کوهستان که در روزهای پایانی سال در کمپ‌های آتش‌نشانی درکه و توچال حضور دارند نیز مستقر خواهند شد و در این استقرار ۴۷۴ نیروی آتش نشان عملیاتی با استفاده از ۳۷ دستگاه موتورسیکلت، ۱۰۷ دستگاه خودروی سنگین و ۵۰ دستگاه خودروی سبک از ساعات اولیه در نقاط مشخص مستقر می‌شوند. مدیران ارشد نیز در حال گشت زنی در محدوده عملیانی خود خواهند بود.

ملکی اظهار کرد: از شهروندان تقاضا می کنیم که اگر شاهد هر گونه حادثه‌ای بودند ضمن حفظ خونسردی خود به سرعت مراتب را با اکیپ‌های مستقر یا سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درمیان بگذارند.

پیش از این فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ممنوعیت ورود به پارک‌های شهر تهران در روز ۱۳ فروردین خبر داده است و استقرار نیروهای آتش‌نشانی در نقاط مشخص شده صرفا برای جلوگیری از هر گونه حادثه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید