آتش سوزی یک واحد صنفی لوازم یدکی در خیابان ملت

  • حوادث
  • دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۹:۲۸
    کد خبر :529094
آتش سوزی

یک فروشگاه پخش لوازم یدکی در خیابان ملت، بعد از ظهر امروز دچار آتش سوزی شد که با حضور آتش نشانان حریق خاموش شد.

در ساعت ۱۴:۱۰ دقیقه امروز کسبه یک پاساژ تجاری در تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی از انتشار دود از داخل یکی از مغازه‌های این پاساژ خبر دادند که ستاد فرماندهی این سازمان بی نیروهای آتش نشانی ایستگاههای ۱ و ۳ به همراه خودروی بالابر هیدرولیکی و خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی را به محل حادثه واقع در خیابان ملت، نرسیده به خیابان اکباتان اعزام کرد.

سلیمان علی تبار رئیس ایستگاه ۴۲ آتش نشانی تهران در خصوص این آتش سوزی گفت: یک فروشگاه لوازم یدکی به مساحت ۲۰ مترمربع طعمه آتش سوزی شد و دود زیادی از داخل آن بیرون می‌زد.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز محل و کشیدن یک رشته لوله آبدهی، خود را به فروشگاه رساندند و با استفاده از تجهیزات ایمنی وارد فروشگاه پر از دود شده و عملیات خاموش کردن آتش را آغاز کردند.

علی تبار ادامه داد: هنگام ورود نیروهای عملیات به داخل این مغازه مشخص شد که آتش سوزی در قسمت بالکن این فروشگاه رخ داده و در حال پیشروی است.

به گزارش مهر، رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: پس از مهار شعله‌های آتش توسط نیروهای آتش نشانی، دودهای انتشار یافته در محل بوسیله فن‌های قوی به بیرون تخلیه شد.

وی با اشاره به این که علت بروز این آتش سوزی از طرف کارشناسان آتش نشانی تهران در دست بررسی است و گفت: در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید