امیدوارم دیگر تجربه بازی در چین برایم تکرار نشود!

  • ورزشی
  • شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۴۹
    کد خبر :557480

قدرت بهادری بازیکن ایرانی که قراردادش را با تیم فوتسال شنزن چین فسخ کرد، گفت: امیدوارم دیگر تجربه بازی در لیگ چین برایم تکرار نشود!

قدرت بهادری در گفتگو با مهر، درباره حضورش در تیم فوتسال شنزن و قهرمانی با این تیم در لیگ فوتسال چین گفت: امسال برای من لیگ پر فراز و نشیبی بود ولی خوشبختانه یک قهرمانی دیگر کسب کردم. تیم ما شرایط خیلی خوبی داشت و با اختلاف ۵ امتیاز نسبت به تیم دوم قهرمان شد.

وی ادامه داد: حضور در چین برای من تجربه جدیدی بود. برای هر بازیکنی بازی در هر شهری یک تجربه جدید است. برای من هم یک تجربه جدید بود. ان شاءالله که دیگر چنین تجربه‌ای در چین برایم تکرار نشود!

بازیکن فوتسال ایران با بیان اینکه قراردادش را با تیم شنزن فسخ کرده است، تصریح کرد: من تا جام باشگاه های آسیا با تیم شنزن قرارداد داشتم ولی با فسخ قراردادم به ایران برگشتم و دیگر با این تیم نخواهم بود.

بهادری با اشاره به شرایط زندگی در چین گفت: یکی از موضوعات جالب برای من در چین، طولانی بودن مسافت‌های پروازی است که کوتاه‌ترین آن از شهر ما به شهرهای دیگر سه ساعت بود. اگر پرواز سه ساعته پیدا می‌شد خدا را شکر می کردیم! گاهی اوقات ۵ ساعت و نیم هم پرواز داخلی داشتیم.

وی ادامه داد: موضوع دیگر برنامه ریزی لیگ چین بود. تمام بازی‌های فوتسال لیگ چین برای تمام تیم‌ها پخش زنده می شد. تیم انتها و بالای جدول هم نداشت. در چین یک برنامه اینترنتی درست کرده بودند که همه می توانستند با موبایل و تلویزیون مسابقات را زنده تماشا کنند. در تمام مسابقات هم اسپانسرها به صورت جدی حضور داشتند. از اول فصل تا آخرین بازی لیگ زمان و ساعت و روز مسابقه مشخص بود و این زمان حتی یک ساعت هم جابجا نشد.

بازیکن ایرانی فوتسال درباره شرایط فنی لیگ چین و تاثیر این لیگ بر پیشرفت تیم ملی چین خاطرنشان کرد: لیگ چین باوجود بازیکنان و مربیان خوب خارجی در حال پیشرفت است ولی اینکه بازیکنان و کشورشان چقدر پیشرفت کنند به خودشان بر می گردد. بازیکنان ایرانی که در چین بازی می کنند، نفرات کوچکی نیستند؛ بازیکنانی مثل فرهاد توکلی، احمد اسماعیل پور و علی اصغر حسن زاده. همه بازیکنانی که در چین هستند در تیم ملی بازی کرده اند. این به چینی ها بر می گردد که از بازیکنان ایرانی و دیگر نفرات خارجی الگوبرداری کنند. آنها قطعاً دنبال پیشرفت در تیم ملی هستند.

بهادری در پایان درباره مذاکره اش با سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند برای فصل آینده گفت: سرمربی گیتی پسند قبلاً مربی خودم بوده است و فوتسالم را مدیون حمید بی غم هستم. او مرا به فوتسال آورد و همیشه به اینکه شاگردش هستم افتخار می‌کنم. به خاطر رفاقت و رابطه شاگردی – استادی، بی غم مستقیم با من صحبت کرد اما با باشگاه گیتی مذاکره ای نداشته ام. تا ببینیم چه پیش می آید. همه جا صحبت شده که با گیتی پسند مذاکره کرده ام ولی از طرف این باشگاه با من تماس نگرفته اند. فقط چون بحث شاگردی و استادی با بی غم بوده است، ایشان اسم مرا به باشگاه داده است. بی غم مربی و بزرگ من است. باید با او صحبت کنم تا به یک توافق برسیم. تیم های دیگری هم هستند که صحبت هایی با بنده داشته اند ولی نظر اولم همکاری با حمید بی غم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید