پرداخت 300 میلیارد ریال تسهیلات طرح رونق تولید به واحدهای صنعتی

    کد خبر :50683

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه در سال گذشته 160 میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید از منابع داخلی بانکها به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت شده گفت: این رقم به 300 میلیارد ریال در سال جاری رسیده است که نشان از موفق بودن طرح رونق تولید و رویکرد دولت در ایجاد اشتغال پایدار دارد.

به گزارش  بازتاب به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان، سهراب بنام افزود: 290 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مستقر هستند و 236 طرح صنعتی و خدماتی از مرحله واگذاری زمین تا پیشرفت فیزیکی 70 درصد، در این نواحی در دست ساخت قرار دارند.

وی تعامل با بخش خصوصی، اصناف و صنوف تولیدی، توزیعی و خدماتی برای تکمیل زنجیره ارزش را از دیگر برنامه های شرکت شهر کهای صنعتی استان دانست و افزود: بااین هدف شهرک صنفی گچساران با پیش بینی استقرار 300 واحد صنفی در این شهرستان راه اندازی شده و تا کنون 110 قرارداد همکاری امضاء و واگذاری زمین انجام شده است.

به گفته ی این مقام مسئول، در دستورالعمل جدید طرح رونق تولید برای تکمیل زنجیره تولید به اصناف تولیدی، توزیعی و خدماتی برای کمک به چرخه اقتصاد از سوی بانکها تسهیلات پرداخت می شود.

بنام با تاکید بر تعامل با بخش خصوصی با ایجاد اعتماد بین دولت و این بخش تاکیدکرد: شعار ما استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی است و با این رویکرد ارتقاء کیفیت محصولات در سطح بین المللی با نگاه صادراتی از برنامه های اصلی این شرکت است

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید