ارز، عامل افزایش قیمت طلا و سکه

    کد خبر :491842
ارز

قیمت طلا و انواع سکه در بازار امروز هم روند صعودی داشت. عضو اتحادیه طلا و جواهر، دلیل افزایش قیمت‌ها را بالا رفتن نرخ ارز دانست.

ابراهیم محمدولی، عضو اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش التهابات بازار طلا در روزهای اخیر اظهار کرد: تا ساعت ۱۳ امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان بوده است. همچنین در بازار امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با قیمت چهار میلیون و ۳۸۰، دو میلیون و ۴۸۰ و یک میلیون و ۵۵۵ هزار توان داد و ستد شده است.

به گفته وی سکه گرمی امروز با قیمت ۷۹۴ هزار توان معامله شده و قیمت هر مثقال طلای ۱۷ عیار نیز به یک میلیون و ۸۴۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر انس طلای جهانی نیز به ۱۳۳۰ دلار رسیده که حدود چهار دلار نسبت به دیروز افزایش یافته است.

محمدولی خاطر نشان کرد که قیمت طلا در یک مقطع نسبت به روز گذشته افزایش داشته، اما قیمت طلا عصر دیروز تقریبا مشابه قیمت‌های امروز بوده است.

وی افزود: احتمالا قیمت طلا تا پایان امروز تغییر می‌کند و قیمت هر مثقال طلای ۱۷ عیار بین یک میلیون و ۸۳۰ تا یک میلیون ۸۵۰ هزار توان نوسان خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید