گزارش همایش بازارایابی و فروش عصر دیجیتال

    کد خبر :490681

همایش تخصصی بازارایابی و فروش در عصر دیجیتال با حضور بیش از 450 نفرازمدیران، کارآفرینان و بازاریابان، 26 بهمن درمرکز همایش‌های رایزن توسط ویدان برگزارشد.

همایش بازارایابی

همایش بازارایابی

به گزارش بازتاب، این همایش تخصصی که به همت مجموعه ویدان برگزار شد، حامیانی شاخصی همچونTAG Heuer، Maurice Lacroix، Esprit ، گروه الیت، کانون تبلیغاتی طراحان خلاق آترا، گروه GISP ، کافه جیما ، فست کلیک و آژانس بادکوبه داشت.

میهمانان ویژه این همایش عبارت بودند از:

دکتر علیرضا شیری- مدیر خانه توانگری طوبی

نادر رفتاری-رئیس مجموعه رستوران های رفتاری

مهندس حمزه ای-رئیس شرکت  مارین

مهندس رحیمی نژاد-رییس گروه GISP

سمانه فرخی-مدیر کانون تبلیغاتی آترا

رضا هاشمي نيا- مدیر کافه جیما

همایش بازارایابی و فروش درعصردیجیتال با سخنرانی دکترربانی درباره «چگونه به یک رهبر بازار تبدیل شویم» آغاز و پس از آن با سخنرانی دکترعمرانی مدیرمجموعه الیت دررابطه با نحوه فروش کالای لوکس ادامه پیدا کرد.

همایش بازارایابی

همایش بازارایابی

همچنین در این همایش بعضی از تکنیک‌های فروش موفق معرفی شد، تکنیک‌هایی که برای همه قابل اجرا هستند و فروش و سودآوری بیشتر را برای کسب ‌و‌کار افراد به ارمغان خواهد آورد.

در این مراسم که متولی اصلی آن مجموعه ویدان بود دکترمحمود محمدیان عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی نیز پشت تریبون رفت و به تشریح موضوع کاربردی«ترس و بازاریابی»پرداخت.

در بخش بعدی همایش، عدنان موسی پور رئیس اتاق بازرگانی ایران-قطر درباره فرصت‌های پیشرو درصادرات و همچنین بازاریابی بین الملل صحبت داشت، سپس بابک بادکوبه درباره تبلیغات خلاق و همچنین در پایان حمیدرضا محمودی پیرامون حوزه دیجیتال مارکتینگ ایراد سخن کردند.

همایش بازارایابی

همایش بازارایابی

در پایان لازم به ذکر است که عزیزانی که موفق به شرکت در همایش بازارایابی و فروش در عصر دیجیتال نشده اند، با تماس با شماره  09023010212  می توانند فایل تصویری این رویداد را دریافت نمایند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید