هیچ کشوری ستاره کوبایی لوبه را نمی‌خواهد!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۹:۰۰
    کد خبر :485414
والیبال

تقاضای تغییر تابعیت ستاره کوبایی تیم والیبال لوبه تا کنون از سوی چهار کشور رد شده است.

روبرتلاندی سیمون، ستاره پیشین تیم ملی والیبال کوبا در ماه سپتامبر سال 2018، تقاضای تغییر تابعیت خود را به مسئولان کشور بلغارستان ارائه کرد ولی بلغارها از پذیرش این بازیکن خودداری کردند. بلغارستان، چهارمین کشوری است که تقاضای تابعیت سیمون را نمی‌پذیرد.

سیمون در این مورد به یک رسانه برزیلی گفت: من می‌خواستم تابعیتم را تغییر دهم و تلاش زیادی برای این کار انجام دادم. متاسفانه تاکنون موفق به تغییر تابعیتم نشده‌ام ولی ناامید نخواهم شد. هر کشوری که واقعاً خواستار بازی من در تیم ملی‌اش باشد،‌ من آماده هستم.

او ادامه داد: نخستین تلاش من برای گرفتم گذرنامه ایتالیایی بود ولی چون تقاضای من همزمان با امور تغییر تابعیت «عثمانی خوانتورنا» صورت گرفت، کارهای من پیشرفتی نداشت. من در گام بعدی به سراغ آرژانتین رفتم ولی آنها بدون ذکر دلیل خاصی، مرا نخواستند. مسئولان کشور کانادا هم به همین شکل از دادن پاسخ مثبت به من و آوردن هر دلیلی امتناع کردند.

به گزارش تسنیم ،مدافع وسط تیم لوبه ایتالیا در مورد تلاش برای کسب تابعیت بلغارستان گفت: مقامات بلغارستانی به من گفتند چون صدور مجوز بازی من برای تیم ملی این کشور دو سال طول خواهد کشید و من در 34 سالگی، کارآیی و قدرت لازم را برای تیم ملی بلغارستان نخواهم داشت از پذیرش من معذورند.

طبق قوانین کشور کوبا، بازیکنان می‌توانند در تیم ملی این کشور بازی کنند که در لیگ کوبا شاغل باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید