برگزاری انتخابات هیات‌ها در اولویت است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۱۵
    کد خبر :483538
انتخابات فدراسیون والیبال

سرپرست فدراسیون والیبال با بیان اینکه به صلاح نیست در مورد حضورش در انتخابات این فدراسیون اظهار نظری داشته باشد گفت: اولویت ما برگزاری انتخابات هیات ها برای مشخص شدن رئیس است.

افشین داوری در گفتگو بامهر درباره زمان حضور ایگورکولاکوویچ در ایران گفت: ما به ایگور گفته ایم چه زمانی به ایران بازگردد. از قبل نیز اعلام کرده بودیم که سرمربی تیم ملی اواخر بهمن ماه در ایران حاضر خواهد شود و در رقابت های پلی آف حضور خواهد داشت.

سرپرست فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که چرا شرایطی فراهم نشد تا کولاکوویچ زودتر به ایران بیاید و در طول برگزاری رقابت های لیگ در ایران حضور داشته باشد و شاهد مسابقات باشد، اظهار داشت: چون ایگور نبوده و قرار داد او تازه بسته شده است. اگر از اول پیش بینی می کردیم بماند بهتر بود. از مقطعی که من در فدراسیون والیبال حضور داشتم از کولاکوویچ دعوت کردیم که به ایران بیاید. مطالبات شش ماه گذشته او پرداخت نشده بود. ما این بدهی ها را تسویه کردیم و قرارداد متمم ایگور را جاری کردیم و قرار بر این شد تا کولاکوویچ از اواخر بهمن ماه در ایران حاضر باشد. ضمن اینکه اکثر بازیکنان لژیونر هستند و اواسط فروردین ماه مسابقاتشان به پایان خواهد رسید.

داوری تصریح کرد: در مدتی که ایگور در ایران حضور ندارد تمام بازی ها برای او ارسال می شود و رقابت ها را آنالیز خواهد کرد. او نسبت به بازیکنان شناخت دارد. اعتقاد من نیز بر این است که حضور سرمربی تیم ملی در رقابت‌های لیگ می توانست سبب انگیزه بازیکنان شود به همین دلیل پیش بینی کردیم تا او در رقابت های پلی آف در ایران حاضر شود و برای دوره جدید قرار دادش این پیش بینی ها صورت گرفته است تا در مسابقات لیگ حاضر باشد.

وی درباره برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون نیز یادآور شد: با توجه به شرایطی که وجود دارد انتخابات فدراسیون والیبال سال آینده برگزار می شود به محض ابلاغ برای ثبت نام از کاندیداها، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. در برخی از هیئت ها، به دلیل بازنشستگی برخی از روسا و همچنین اتمام دوره آنها، باید انتخابات در هیئت ها برگزار شود که چیزی حدود ۱۲-۱۳ هیئت می شود. یعنی در واقع ۱۲-۱۳ رأی که باید حتماً رئیس آنها مشخص شود. ما نیز در تلاش هستیم تا این انتخابات سریع تر از روند خود انجام شود.

سرپرست فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی برای ثبت نام در انتخابات دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: چندین بار اعلام کرده ام که مصلحت نیست به این سوال پاسخ دهم. ضمن عذرخواهی از شما به این سوال پاسخ نمی دهم. مهم این است که روال برگزاری مجامع استانها را در برنامه داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که طبق اعلام وزارت ورزش سرپرستانی که با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان روی کار آمده اند، نمی توانند در انتخابات ثبت نام کنند، تصمیم شما در این زمینه چیست؟ گفت: عرض کردم پاسخی در این زمینه ندارم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید