هراس صهیونیست ها پس از نابودی داعش

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ۸:۵۰
    کد خبر :393046

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس اعتقاد دارد استقرار سامانه دفاع هوایی اس ۳۰۰ روسیه در دمشق هشداری به آمریکایی ها در راستای افزایش پایگاه های نظامی در منطقه است.

به گزارش افکارنیوز، امیر خجسته، در خصوص اهداف استقرار سامانه دفاع هوایی اس ۳۰۰ روسیه در دمشق، گفت: ائتلاف ایران، روسیه و ترکیه پس از فعالیت گسترده گروه تروریستی داعش در سوریه توانست به عمر این گروه تروریستی پایان دهد.

شکست تابوی ائتلاف اسرائیلی-آمریکایی در سوریه

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در این زمینه، اظهار کرد: نباید فراموش کرد که به گفته مقامات ایالات متحده داعش به وسیله آنها بوجود آمد و با حمایت اطلاعاتی-تسلیحاتی رژیم صهیونیستی توانست اقدامات گسترده ای انجام دهد اما ائتلاف مذکور تابوی این اقدام اسرائیلی-آمریکایی را شکست.

هراس صهیونیست ها پس از نابودی داعش

وی با اشاره به اینکه پس از سقوط داعش آمریکایی ها تلاش کردند تجهیزات پیشرفته نظامی زیادی در اختیار رژیم اشغالگر قدس قرار دهند، ادامه داد: بر این اساس نیز چندی پیش اعلام شد که کمک‌های امنیتی جدید آمریکا برای رژیم صهیونیستی در دستورکار این دولت قرار گرفته و واشنگتن بیش از ۳.۸ میلیارد دلار به تل آویو کمک تسلیحاتی خواهد کرد که رقم قابل توجهی خواهد بود.

تغییر موازنه قدرت بین روسیه و آمریکا در سوریه

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه در این بین رسانه های خارجی اعلام کردند که آمریکا قصد دارد در مقابل اقدام روس ها، اصلاحاتی بر روی جنگنده‌های اف ۳۵ اسرائیل در برابر سامانه دفاع هوایی مذکور سوریه انجام دهند، تصریح کرد: در واقع هم اکنون موازنه قدرت بین روسیه و آمریکا در حال تغییر کردن است و در این بین روسیه در تلاش است تا نفوذ نظامی خودش در مناظق مختلف را افزایش دهد.

هشدار روس ها به واشنگتن در برابر افزایش پایگاه های نظامی در منطقه

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین باید یادآور شد که آمریکایی ها طی سال های اخیر تعداد پایگاه های نظامی خودشان در کشورهای اطراف روسیه را افزایش داده اند و این اقدام روسیه به نوعی هشداری برای جلوگیری از اقدامات عجولانه و بدون تدبیر این کشور است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید