معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد

اعزام ۶۰۰ هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور

    کد خبر :386800

معاون فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال ۶۰۰ هزار دانش آموز را در سراسر کشور عازم راهیان نور خواهیم کرد.

علیرضا کاظمی امروز (یکشنبه) در مراسم افتتاحیه سراسری راهیان نور آموزش و پرورش اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد در گلزار شهدای نجف آباد، اظهار کرد: یکی از بهترین جریان‌های فرهنگی در آموزش و پرورش که ثمرات بسیار زیادی برای نظام جمهوری اسلامی و تعلیم و تربیت و تربیت آینده سازان دارد اردوی راهیان نور است و با تمام وجود در اداره کل فرهنگی و هنری وزارتخانه پای این برنامه ایستاده ایم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش تمام مساعدت‌ها را برای بهتر برگزار شدن اردوهای راهیان نور انجام خواهد داد، افزود: بازگویی گنج‌های دفاع مقدس و زیارت با کیفیت و با معرفت از مهمترین اهداف ما در اردوی راهیان نور است و مطمئنیم دانش آموزانی که در این سفر هستند متفاوت از قبل و متفاوت از دانش آموزان دیگر خواهند بود.

معاون فرهنگی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امسال ۶۰۰ هزار دانش آموز را در سراسر کشور عازم راهیان نور خواهیم کرد و در کنار قبر شهید حججی قول می دهیم از آرمان‌های انقلاب و امام (ره) پاسداری کنیم و باید شهدا نیز کمک کنند.

به گزارش ایسنا، کاظمی با ارائه خاطره‌ای از عملیات کربلای۴ گفت: مقام معظم رهبری فرمودند جوانان امروز آماده تر از اول انقلاب برای دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب هستند امید امام شهدا و رهبری شما جوانان هستید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید