اصفهانیان: ایاب و ذهاب داوران قبل و بعد از بازی برعهده هیئت فوتبال است/ عملکرد داوران در هفته سوم مثبت بود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۰۷
    کد خبر :344133

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تأکید کرد که ایاب و ذهاب داوران چه قبل و چه بعد از بازی برعهده هیئت فوتبال استان یا شهرستان میزبان است.

فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خوشبختانه جوانگرایی ما نتیجه داده است و این هفته هم از داوران جوان و باتجربه استفاده کردیم. عملکرد داوران از نظر ما مثبت بوده است و قضاوت‌های خوبی انجام دادند. در هفته‌های اول و دوم، داوران در رابطه با مسائل انضباطی و تنبیهی مشکل داشتند، اما این هفته تأثیری در نتیجه بازی ندیدیم. همچنین طبق گزارش ناظران، قضاوت‌ها خوب پیش رفته است.

وی در مورد اتفاقات دیدار استقلال خوزستان – پرسپولیس و توقف بازی توسط داور به دلیل سنگ‌پرانی‌ها تصریح کرد: من جای داور نبودم تا تصمیم بگیرم. وحید کاظمی قاضی میدان بود. قطعاً او محیط را دیده و تصمیم گرفته است در چند نوبت بازی را متوقف کند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تیم داوری دیدار استقلال – تراکتورسازی به دلیل اینکه وسیله نقلیه نداشتند، یک ساعتی پس از پایان بازی معطل و سپس توسط رئیس هیئت فوتبال از ورزشگاه خارج شدند، گفت: ما اصلاً با تیمی طرف نیستیم و با هیئت فوتبال طرف هستیم. اینکه هیئت‌های فوتبال با باشگاه‌ها چه قراردادی دارند، به ما ارتباطی ندارد، اما وقتی یک بازی انجام می‌شود، هیئت فوتبال استان یا شهرستان میزبان باید با تیم داوری در ارتباط باشد. هیئت فوتبال است که باید ایاب و ذهاب داوران را تأمین کند. حالا هیئت فوتبال با باشگاه‌ها چه تعهداتی نسبت به هم دارند، به ما مربوط نمی‌شود.

به گزارش تسنیم ،اصفهانیان در واکنش به اینکه از تیم داوری سایپا – ذوب‌آهن در روز بازی خواسته شده است که ساعت 12 ظهر اتاق خود را تخلیه کنند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است، اما هیئت فوتبال استان میزبان باید یک روز قبل بازی تا صبح بازی برای داوران محل اسکان را تأمین کند. باز هم می‌گویم این را که باشگاه‌ها پول‌شان را به هیئت فوتبال داده یا چه قراردادی بسته‌اند، نمی‌دانیم، اما طرف حساب ما هیئت فوتبال است.

وی در مورد بحث سفرهای زمینی داوران که با اعتراض آنها روبه‌رو شده بود، گفت: این مسئله برای داوران فوتبال نبوده و مهدی تاج هم این موضوع را عنوان کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید