سکه‌های پیش‌فروش ذخیره شد؛ حباب سکه بزرگ‌تر!

    کد خبر :329809

ابراهیم محمد ولی در رابطه با قیمت انواع سکه و طلا در بازار تهران اظهار کرد: با توجه به قیمت ۲۶۱ هزار و ۵۰ تومانی برای هر گرم طلای ۱۸ عیار، سکه تمام طرح جدید با ۷۱۰ هزار تومان حباب قیمتی، سه میلیون و ۲۱۰ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به حباب ۷۱۰ هزار تومانی قیمت سکه تمام، گفت: افزایش تقاضای احتمالی ایام پیش‌رو تاثیر آنچنانی بر بازار و قیمت طلا و سکه نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، ابراهیم محمد ولی در رابطه با قیمت انواع سکه و طلا در بازار تهران اظهار کرد: با توجه به قیمت ۲۶۱ هزار و ۵۰ تومانی برای هر گرم طلای ۱۸ عیار، سکه تمام طرح جدید با ۷۱۰ هزار تومان حباب قیمتی، سه میلیون و ۲۱۰ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به قیمت ۱۲۳۲ دلاری هر اونس طلای جهانی ادامه داد: قیمت هر قطعه سکه تمام طرح قدیم طی معاملات بسیار اندک روز جاری سه میلیون تومان، نیم سکه یک میلیون و ۵۶۲ هزار تومان، ربع سکه ۷۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۴۴۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی خاطر نشان کرد: قیمت انواع سکه و طلا طی معاملات روز جاری روند صعودی به خود گرفته و به نظر می رسد با توجه به روند صعودی بازار در روزهای گذشته، سکه های پیش فروش شده که در هفته گذشته از سوی بانک مرکزی به صاحبان آن‌ها عرضه شد، هنوز راهی به بازار پیدا نکرده است و اکثر افراد به دنبال آن هستند تا در زمان اوج قیمت‌ سکه‌های خود را به بازار عرضه کنند.

محمد ولی با پیش بینی آنکه سکه های پیش فروش شده تحویلی در حال حاضر توسط صاحبان آن ها ذخیره شده است، گفت: بازار در حال حاضر دچار رکود عجیبی شده و با وجود التهاب در بازار کمتر کسی برای خرید و فروش به بازار مراجعه می کند و این در حالی است که افراد تنها برای رفع نیاز به خرید سکه های خرد آن هم در حجم بسیار اندک روی خواهند آورد.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به در پیش بودن اعیاد قربان و غدیر و همچنین سفر زائران خانه خدا، بر میزان تقاضا در بازار افزوده خواهد شد، تاکید کرد: روند بازار در حال حاضر به گونه‌ای است که خرید و فروش در آینده نزدیک نیز به شدت اندک خواهد بود و حجم تقاضای ایجاد شده ایام پیش رو آنچنان بر بازار و قیمت انواع سکه و طلا تاثیرگذار نخواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید