نفرات برتر کایاک و کانو 500 متر مشخص شدند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۳۳
    کد خبر :239581

در پایان روز اول مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام نوجوانان مسابقات کایاک و کانو 500 متر برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام مردان رده سنی نوجوانان با حضور 11 تیم از استانهای تهران، زنجان، اصفهان، هرمزگان، همدان، مازندران، کردستان، گیلان، لرستان و بوشهر با حمایت سازمان منطقه ویژه انرژی پارس و همکاری هیات قایقرانی استان بوشهر و شهرستان عسلویه از روز گذشته در اسکله تجاری نخل تقی عسلویه آغاز شد.

در روز نخست رقابت‌ها قایقرانان در دور مقدماتی، نیمه نهایی و فینال کایاک یکنفره 500 متر، کانوی یکنفره 500 متر و کایاک دونفره 500 متر رقابت کردند و نفرات برتر مشخص شدند.

در کانوی یکنفره 500 متر ستار حبیب الله پور از مازندران، محمد عباسی از گیلان و شایان حسینی از بوشهر الف در رده‌های برتر قرار گرفتند.

در کایاک یکنفره 500 متر ایلیا نادرنژاد از گیلان اول شد، کیان محمودزاده از تهران در رده دوم قرار گرفت و مهدی احمدی از زنجان جایگاه سوم را از آن خود کرد.

به گزارش فارس، در کایاک دونفره 500 متر بردیا پارسا و کیان محمودزاده از تهران مقام اول، یزدان زراعت کار و ماهان علیزاده از گیلان مقام دوم و کامیار سیفی و محمدصالح محمدی از همدان مقام سوم را بدست آوردند.

این رقابت‌ها پیش از ظهر امروز 17 اسفندماه با برگزاری مسابقات کیندربوت 500 متر، کایاک 2000 متر و کانوی 2000 متر به پایان خواهد رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید