اطری: باید ناکامی مسابقات جهانی را جبران کنم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۰۶
    کد خبر :222614

دارنده مدال برنز کشتی آزاد آسیا گفت: باید ناکامی‌ رقابت‌های قهرمانی جهان در پاریس و امیدهای جهان در لهستان را جبران کنم و در مسابقت قهرمانی آسیا به مدال طلا برسم.

رضا اطری درباره شرایطش برای حضور در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا گفت: تمرینات خوب و پرفشاری را در اردوها پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانم مزد این زحمات را با کسب مدالی خوش‌رنگ در قرقیزستان بگیرم.

وی در پاسخ به این سوال که سال گذشته هم در این مسابقات حضور داشت، اما از کسب مدال طلا باز ماند و به برنز بسنده کرد و اینکه فکر می‌کند امسال بتواند طلایی شود، گفت: سال قبل با اختلاف نزدیکی مغلوب حریف ژاپنی که قهرمان جهان شد، شدم، اما امسال با تجربه بیشتر و برنامه بهتری روی تشک خواهم رفت و امیدوارم با تمرینات سختی که پشت سر گذاشته‌ام با آمادگی بالایی در این مسابقات روی تشک بروم و موفق به کسب مدال طلا شوم.

اطری درباره ناکامی‌اش در 2 مسابقه اخیر در رقابت‌های قهرمانی جهان در پاریس و امیدهای جهان در لهستان گفت: متاسفانه با وجود تمرینات سختی که برای موفقیت در این مسابقات انجام داده بودم، نتوانستم به نتیجه لازم برسم و شرمنده مردم و مربیان تیم ملی شدم، اما امسال باید آن ناکامی‌ها را جبران کنم و به مدال طلا برسم.

در گفت‌وگو با فارس،دارنده مدال برنز کشتی آزاد آسیا درباره سختی تمرینات تصریح کرد: کشتی ورزش سختی است و باید تمام این سختی‌ها را برای رسیدن به مدال تحمل کرد و جنگید. هر کشتی‌گیری که می‌خواهد صاحب مدال و جایگاه جهانی شود باید سخت تلاش کند. امیدوارم با تمرینات خوبی که مربیان در نظر گرفته‌اند ناکامی گذشته را جبران کنم و به بهترین نتیجه برسم. تمام هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی است که امیدوارم بتوانم صاحب دوبنده تیم ملی شوم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید