بازرسی مستمر وزارت بهداشت از مراکز طبخ و عرضه مواد غذایی در ماه رمضان

    کد خبر :20929

مسئول مدیریت بهداشت محیط مناسبت ها و ایام خاص وزارت بهداشت در آستانه ماه مبارک رمضان از کنترل و بازرسی مستمر بهداشت محیطی از مراکز طبخ و عرضه مواد غذایی در این ایام توسط کارشناسان بهداشت محیط خبر داد.

مهندس سیدرضا غلامی با اشاره به برنامه‌های سلامت در ماه مبارک رمضان گفت: کنترل و بازرسی مستمر از مراکز طبخ و عرضه شیرینی های سنتی و مراکز طبخ و عرضه و فروش آش و حلیم و مواد غذایی مشابه و همچنین رستوران‌ها و فست فودها از جمله برنامه‌های بهداشت محیط سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه عوامل محیطی در بازرسی‌ها با تجهیزات پرتابل سنجش می‌شود، افزود: بازرسی بهداشتی به صورت مشترک با دستگاه ها و سازمان های مرتبط از جمله سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌های مرتبط مانند اتحادیه آش و حلیم، رستوران داران و چلوکبابی‌ها و کبابی‌ها و قنادی و شیرینی فروشی‌ها صورت می‌گیرد.

غلامی اظهار داشت: در همه اماکن عمومی و مراکز، کنترل دخانیات مورد بازرسی قرار می‌گیرد و بازرسی بهداشتی از سامانه های آبرسانی نیز انجام می‌شود.

بنابر اعلام وب‌دا، مسئول مدیریت بهداشت محیط مناسبت ها و ایام خاص وزارت بهداشت افزود: کنترل و بازرسی بهداشت محیطی محل های برگزای مراسم افطار و سحر به ویژه برای شب های قدر با دقت و تاکید صورت خواهد گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید