ضیایی: برای معجزه به والیبال نیامده‌ام/ نباید گفت که زیر سایه داورزنی هستم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۸:۳۳
    کد خبر :199674

رئیس فدراسیون والیبال گفت: من برای معجزه به فدراسیون والیبال نیامده‌ام، باید اوضاع را بهبود بخشم و در پی اصلاح مشکلات باشم.

احمد ضیایی در زمان ریاست محمدرضا داورزنی به عنوان نایب رئیس فعالیت می‌کرد و در روز انتخابات هم با اکثریت آرا به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. ضیایی در خصوص این موضوع که قرار است ادامه دهنده راه داورزنی باشد، گفت: شرط عقل همین است، هر آدمی به جز من هم روی کار می‌آمد و به عنوان رئیس درجریان والیبال قرار می‌گرفت باید برنامه گذشته را ادامه می‌داد و برای رفع نواقص برنامه‌ریزی می‌کرد همچنین نقاط قوت را تداوم می‌بخشید.

وی خاطرنشان کرد:​ من برای معجزه به فدراسیون والیبال نیامده‌ام، باید اوضاع را بهبود بخشم و در پی اصلاح مشکلات باشم. به هیچ عنوان نباید گفت که زیر سایه داورزنی هستم، چرا که او هم چنین قصدی را ندارد. امیدوارم داورزنی فرصت کمک به ما را داشته باشد، اگر موافقت کند به طور حتم در هیئت رئیسه فدراسیون از حضور و تجربیاتش استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به ابلاغ‌های جدید در فدراسیون گفت: همچنان سر قولم ایستاده‌ام و با وجود محبت اعضای مجمع در دادن اختیار معرفی همکارانم تا تشکیل مجمع که احتمالاً هفتم اسفندماه و بعد از جمع بندی و مشورت ، رسماً همکارانم را معرفی خواهم کرد. نمی‌توانستیم بگذاریم که کارها روی زمین بماند و به همین دلیل در ابلاغ‌های جدید مهدی اسلامی و محمود افشاردوست در پست‌هایشان ابقا شدند تا کارها طبق روال جلو برود.

وی در مورد استعفای کسری غفوری از سمت سرپرستی سازمان والیبال ساحلی خاطرنشان کرد: به هر حال وی به دلیل مشغله کاری استعفا کرد و ما هم در حکمی مسئولیت کارهای او را به افشاردوست محول کردیم. غفوری زحمات زیادی کشیدند و ما دلمان می خواهد با تجارب ارزشمندش به ما کمک کند و مشاوره دهد.

به گزارش فارس، رئیس فدراسیون والیبال درمورد حضور احتمالی محمودی در فدراسیون تصریح کرد: واقعاً از انتشار برخی خبرها بی‌خبرم. من آخرین بار با محمودی در مجمع صحبت کردم و پس از آن حتی یک بار به صورت تلفنی هم با او صحت نکردم. حالا تعجب می‌کنم که برخی ها خبرهایی درمورد مذاکره من با او برای حضور در فدراسیون صحبت می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید