مارسلو: از نحوه برگزاری جام باشگاه‌ها سوال نپرسید

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۱۷
    کد خبر :172724

مدافع جلوزن تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا در آستانه بازی تیمش در نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان گفت: از نحوه برگزاری جام باشگاه‌ها سوال نپرسید، به من ربطی ندارد چرا اینگونه برگزار می‌شود.
جام باشگاه‌های جهان به میزبانی ابوظبی امارات در حال برگزاری است و رئال مادرید به عنوان قهرمان قاره اروپا از مرحله نیمه نهایی به این جام اضافه شده و باید برابر الجزیره برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها تلاش کند.

مارسلو بازیکن کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید و مهره مصدوم این تیم که طبق دستور کادر پزشکی باید استراحت داشته باشد، در ترکیب رئال مادرید قرار گرفته است.

او در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره تبلیغاتی بودن این جام و تبعیض قایل شدن درباره قهرمانان قاره‌های مختلف گفت: از نحوه برگزاری جام باشگاه‌ها سوال نپرسید. به هر حال این جام از سوی فیفا به رسمیت شناخته شده و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در این جام به قهرمانی برسیم. قبول دارم که قهرمان اروپا با قهرمان آفریقا یا قاره‌های دیگر هیچ فرقی ندارد اما به هر حال اینگونه است که تیم‌ها بازی می‌کنند و ما در نیمه نهایی به جام اضافه می‌شویم، اگر مشکلی وجود دارد این را از فیفا بپرسید نه از من.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: من به اجبار اسپانسر حتی در زمین چمن قدم هم نمی‌زنم، اگر بازی می‌کنم دلیلش این است که مربی این دستور را داده و واقعا سوال شما به من ارتباطی ندارد، می‌توانید علت حضور من را در ترکیب اصلی تیم از سرمربی بپرسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید