سیاستمداری که 28 سال از زنش کوچکتر است

    کد خبر :15934

در حالی که تفاوت سنی 25 ساله رئیس جمهور فرانسه و همسرش همچنان  تمرکز اصلی برخی از رسانه هاست، «کوین فاستر» نماینده محافظه کار پارلمان انگلیس نیز با تفاوت سنی 28 سال با همسرش از سوی رسانه های انگلیس مورد توجه قرار گرفته است.

دیلی میل در این خصوص می نویسد: «هازل نونان» همچون هر زن دیگری که هیجان زده در تدارک جشن ازدواج خود است، هرازگاهی به حلقه ای که در دستش است می نگرد. این حلقه شاید ارزان قیمت باشد ولی برای او بسیار با ارزش است زیرا سه سال پیش توسط «لیندا» مادر «کوین فاستر» به او اهدا شده تا نامزدی آنها رسمی شود.

این مسئله جالب تر می شود زمانی که بدانید در زمان نامزدی این دو،  هازل 62 ساله از مادر شوهرش لیندا سه سال بزرگ تر بود و دو نوه از همسر سابق اش داشت.

 

هازل و پسرش در سال 2014

 

بنابراین او هم شبیه «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور جدید فرانسه است که زنش «بریژیت» 25 سال از او بزرگ تر است.

بنابراین این دو سیاستمدار هر دو زیر 40 سال سن دارند و هر دو با زنانی در یک نسل پیرتر از خود ازدواج کرده اند. با این حال کویت 38 ساله و هازل 66 ساله معتقدند شباهت های بسیاری با هم دارند و تفاوت سنی مهم نیست.

جشن ازدواج این نماینده حزب محافظه کار انگلیس 10 ژوئن (20 خرداد) یعنی دو روز پس از برگزاری انتخابات زودهنگامی که «ترزا می» نخست وزیر کشورش خواستار آن شده، برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید