زندان؛ مجازات ربودن پسربچه همسایه

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ۹:۳۴
    کد خبر :137060

مرد میان‌سالی که به اتهام ربودن و آزار پسربچه‌ای بازداشت شده‌ بود، با حکم قضات کیفری استان تهران به حبس محکوم شد.

چندی پیش زنی به مأموران پلیس مراجعه کرد و مدعی‌ شد پسرش از سوی یکی از همسایه‌ها مورد آزارواذیت قرار گرفته‌ است. این زن به مأموران گفت: پسر پنج‌ساله‌ام برای بازی به حیاط رفته ‌بود. چند ساعت بعد وقتی برگشت، حال خوبی نداشت و خیلی ترسیده‌ بود. مدت‌زمان زیادی طول کشید تا توانستم پسرم را راضی کنم صحبت کند. او به من گفت مرد همسایه‌ او را در آسانسور دیده و به خانه‌اش برده و مورد آزارواذیت قرار داده ‌است و بعد هم کمی پول به پسرم داده ‌بود تا ترسش از بین برود.

من از این مرد شکایت دارم. به دستور بازپرس پسربچه به پزشکی قانونی منتقل و مرد میان‌سال بازداشت شد هرچند آثار تعرض روی بدن بچه دیده نشد اما مرد میان‌سال به آزار این کودک اعتراف کرد و گفت: من او را در آسانسور دیدم و وسوسه شدم، زمانی که این کار را کردم اصلا دست خودم نبود و حالت عادی نداشتم. در آسانسور به او گفتم می‌خواهم در خانه چیزی به او نشان بدهم. او به من اعتماد کرد و وارد خانه شد و بعد من او را مورد آزار قرار دادم اما تجاوز نکردم. این مرد گفت: بلافاصله خودم از کاری که کردم پشیمان شدم و دیگر به بچه آسیبی نرساندم از آنجایی که خیلی ترسیده ‌بود، به او مبلغی پول دادم. که برای خودش خوراکی بخرد و اتفاقی که افتاده‌ است را فراموش کند. من هیچ آسیبی به بچه وارد نکردم البته قبول دارم او را ترساندم و شیطان من را گول زد اما خیلی زود به خودم آمدم و هیچ آسیبی به او وارد نکردم.

بعد از گفته‌های این مرد و با توجه به شکایت اولیای‌دم پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد. متهم این بار در برابر قضات قرار گرفت. بعد از اینکه زن جوان به نیابت از پسرش شکایت خود را مطرح و درخواست صدور حکم قانونی کرد، متهم در جایگاه حاضر شد. او یک بار دیگر پذیرفت که کودک را به خانه‌اش برده‌ است اما ادعا کرد هیچ آسیبی به او وارد نکرده و بلافاصله هم او را رها کرد تا به خانه‌اش برود.

با پایان گفته‌های این مرد هیئت قضات وارد شور شدند و او را به اتهام شروع به آدم‌ربایی به چهار ماه حبس محکوم کرده و با توجه به اینکه تعرض به پسربچه تأیید نشده‌ بود، متهم از اتهام تجاوز تبرئه شد.

بعد از صدور حکم و ابلاغ به متهم، او به رأی صادره اعتراض کرد و این‌ بار دیوان عالی کشور پرونده را مورد رسیدگی قرار داد. هیئت قضات اعلام کردند اعتراض متهم وارد نیست و رأی را مورد تأیید قرار دادند. پرونده بعد از بازگشت به شعبه هشتم برای اجرای حکم به شعبه اجرای احکام ارسال شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید