کلاس درس ویژه برای دانش‌ آموزان حادثه داراب

    کد خبر :109748

معاون آموزشی آموزش و پرورش استان هرمزگان از برگزاری کلاس درس در بیمارستان و منزل برای دانش‌آموزان حادثه‌دیده هرمزگانی خبر داد.
خبرگزاری ایلنا: احمد مهرانی (معاون آموزشی آموزش و پرورش استان هرمزگان) درباره وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان حادثه‌دیده هرمزگانی در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: در جلسات متعددی که برگزار کردیم، مقرر شد؛ برای هر 16 دانش‌آموزی که در تصادف دچار آسیب‌دیدگی شده بودند، 16 کلاس درس در منزل برگزار کنیم.

وی ادامه داد: از امروز، اول مهر و همزمان با آغاز بازگشایی مدارس براساس برنامه‌ریزی که انجام شده، معلم به منزل آنها مراجعه می‌کند و متناسب با شرایط دانش‌آموز برنامه تحصیلی را آغاز می‌کند تا این دانش آموزان نیز از تحصیل عقب نمانند. از روسای مناطق نیز خواسته شده تا با خانواده‌ها در خصوص برگزاری این کلاس‌ها در منزل هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

معاون آموزشی آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: با هماهنگی با معاون آموزشی آموزش و پرورش استان فارس نیز مقرر شد تا 3 دانش‌آموزی که همچنان در بیمارستان هستند نیز با اجازه پزشک معالج آنها، دبیر با حضور در بیمارستان کلاس درس را برای آنها برگزار کند، البته ممکن است با توجه به اینکه این دانش‌آموزان در بیمارستان هستند، نحوه تدریس در آنجا با شرایط خاص باشد.

او خاطرنشان کرد: برای همه دانش‌آموزان این حادثه شرایط ادامه تحصیل از امروز پیش بینی شده است و تا زمانی که شرایط این دانش‌آموزان به حالت عادی بازگردد، این برنامه ادامه دارد.

مهرانی خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره آموزش و پرورش استان از همان روزهای اول پس از حادثه کار مشاوره درمانی خود را آغاز کرده است و پیش بینی شده تا این مشاوره‌ها تا زمانی که شرایط دانش‌آموزان عادی شود، ادامه داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید