پیروزی یاران غفور مقابل یاران لئون،ادامه قعرنشینی تیم‌‌های معروف و میرزاجان‌پور

  • ورزشی
  • دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ۹:۴۰
    کد خبر :426904

تیم والیبال مونزا ایتالیا در هفته نهم سری A۱ مقابل صدرنشین بدون شکست لیگ به پیروزی رسید.

تیم والیبال مونزا که امیر غفور، قطر پاسور تیم ملی ایران را در اختیار دارد در دور نهم سری A1 ایتالیا با نتیجه 3 بر 2 مقابل پروجا، صدرنشین پر مهره لیگ به پیروزی رسید. مونزا در ست‌های دوم، چهارم و پنجم با نتایج 25 بر 23، 25 بر 20 و 15 بر 13 پروجا را شکست داد و در ست‌های اول و سوم با نتیجه مشابه 17 بر 25 مغلوب شد. ویلفردو لئون 20 امتیاز برای پروجا و امیر غفور 12 امتیاز برای مونزا کسب کردند. مونزا با 14 امتیاز از 5 پیروزی و 4 شکست در جایگاه هفتم لیگ است.

در دیگر بازی این هفته که در سالن «یوروسول فوروم» شهر چیویتانووا برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه 3 بر یک سیه‌نا را شکست داد. اوسمانی خوانتورنا 24 امتیاز برای لوبه چیویتاووا و سعید معروف نیز یک امتیاز برای سیه‌نا کسب کردند. سیه‌‌نا با یک پیروزی، 8 شکست و 5 امتیاز، تیم سیزدهم جدول لیگ است.

به گزارش تسنیم ،تیم ورونا نیز که از حضور مرتضی شریفی و جواد معنوی‌نژاد، 2 ملی پوش ایرانی سود می‌برد در سالن «پالا یامامای» شهر بوستو با نتیجه 3 بر یک از میزبان خود میلانو شکست خورد. معنوی‌نژاد 9 و شریفی 10 امتیاز برای ورونا کسب کردند. ورونا با 4 پیروزی، 4 شکست و 11 امتیاز، تیم هشتم جدول لیگ است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید