بیوگرافی هانده ارچل و نقش هایی که او بازی کرده است

    کد خبر :994837

کافیست اینستاگرام خورد را باز کنید و کمی در اکسپلور بچرخید بدون شک حداقل یک فیلم یا عکس از هانده ارچل و زیباییش خواهید دید. هانده ارچل مدل و بازیگر زیباروی ترک زبان که با بازی در فیلم‌های، تو در قلبم را بزن و عشق حرف حالیش نمیشه معروف شد.

اگر اکانت اینستاگرامی هانده ارچل را چک کنید خواهید دید که ۳۰ میلیون دنبال کننده دارد و این تعداد دنبال کننده در بین بازیگران و مدلان ترکی بیش‌ترین تعداد است.

 

هانده ارچل دختر زیبای شبکه‌های ترک

هانده ارچل متولد ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ است و سی سال دارد. گفتنی است که او در شهر زیبای بالکسیر ترکیه متولد شده است‌. او در رشته‌ی هنر درس خوانده است و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی از دانشگاه هنرهای زیبایی معمارستان است. این دانشگاه یکی از دانشکده‌های دولتی در ترکیه است. هانده با چهره‌ی زیبایش در مسابقات زیبایی سال ۲۰۱۲ مقام دوم را کسب کرد. دختر زیبای ترک، پوستی سفید و چشم‌های عسلی و موهای قهوه‌ای روشن دارد و قد او به ۱۷۵ می‌رسد. اگر راجب خانواده‌ی هانده شنیده باشید، باید بدانید که مادر هانده ارچل زنی آلمانی و پدرش ترکیه‌ای است. همچنین او یک خواهر بزرگ‌‌تر به نام غمزه دارد و شوهرخواهرش جانر ییلدیریم است. متاسفانه هانده ارچل درسال ۲۰۱۹ مادر خود را از دست داد. اخبار و فیلم سریال ترکی راجب او می‌گوید که، او در مجری‌گری هم مهارت دارد و در سن ۲۱ سالگی علی رغم میل پدرش که بر رشته‌های پزشکی اصرار داشت وارد فضای هنری و بازیگری شد و فعالیت خودش را با بازی درسریال درخت زندگی شروع کرد. علاوه بر فعالیت در زمینه‌ی هنری او یک سفیر تجاری نیز محسوب می‌شود و با برندهای آرایشی و بهداشتی ترکیه مانند لورال فعالیت می‌کند.

مشاهده بیوگرافی هانده آرچل در پی ام آپ

روابط عاشقانه‌ی هانده ارچل

هانده ارچل در سال ۲۰۱۵ با بازیگر ترکیه‌ای بوراک سردار شانال وارد رابطه شد اما این رابطه عمر کوتاهی داشت و بعد از چند ماه به پایان رسید و سرانجامی نداشت. طبق اخبار فیلم و سریال ترکیه، هانده بعد از آن وارد رابطه‌ی احساسی با اکین مرت دایماز شد اما این رابطه هم سرانجامی نداشت و متاسفانه به جدایی ختم شد. سپس او با دینجرلر وارد رابطه شد اما به دلیل فشارکاری و فعالیت‌های زیاد نتوانست رابطه را مدیریت کند و درنتیجه این رابطه‌ی هانده نیز به جدایی رسید. او با مورات دالکیلیچ رابطه‌ی احساسی داشت که این رابطه جدی بود و در جریان نامزدی بودند اما متاسفانه از یکدیگر جدا شدند. جالب است بدانید که کرم بورسین بازیگر نقش مقابل هانده ارچل در سریال تو در قلبم را بزن، در خارج از فضای سریال نیز با هانده رابطه داشت و بعد از آن هانده با جان ییلدیریم دوست شد که جان به او خیانت کرد. شریک عاطفی هانده هم اکنون هاکان سابانجی تاجر ترکیه‌ای است که رابطه‌ی خوب و جدی دارند. رابطه آن‌ها برطبق اخبار فیلم و سریال ترکیه تایید شده است.

آیا هانده ارچل عمل زیبای انجام داده است؟

با نگاهی گذرا به عکس‌های هانده ارچل از ابتدای شروع فعالیت هنری تاکنون متوجه تغییرات او خواهید شد. اما این تغییرات نتیجه‌ی عمل زیبایی یا تزریقات نیست. هانده ارچل بخاطر فعالیت مدلینگ خود وزن زیادی کم کرده است و این کاهش وزن تاثیر زیادی روی چهره و زاویه‌های چهره‌اش داشته اشت‌. او در اوایل کار خود ۶۵ کیلوگرم وزن داشت و بعد از رژیم و فعالیت ورزشی به ۵۵ کیلوگرم رسیده است. او در سال ۲۰۲۰ در لیست صد زن زیبای جهان نفر اول شد.

حقایق جالب از هانده ارچل

هانده گفته است برای اینکه آرزوهایش برآورده شوند، جملات را سه بار تکرار می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که هانده ارچل به قانون جذب و کائنات باور دارد. او معتقد است همه‌ی انسان‌ها در یک سطح هستند و نباید از بالا به بقیه نگاه کرد. نام هانده به معنای لبخند و خنده است. هانده ارچل باور دارد نام هر شخص در مسیر زندگی او تاثیر زیادی دارد. او در کودکی رویای بازیگری داشت و به آن چیزی که باور داشت رسید. هانده در یکی از مصاحبه‌هایش گفت اگر بازیگر نمی‌شدم، قطعا طراح می‌شدم. به طراحی علاقه دارد و دوست دارد یک نمایشگاه طراحی تشکیل دهد. همچنین بانو ارچل در بین کارکترهایی که بازی کرده است به نقش سلین در سریال دختران آفتاب علاقه‌ی بیشتری دارد. از خواننده‌های مورد علاقه‌ی هانده ارچل بیانسه است، او در کنسرت بیانسه شرکت کرده است. هانده در یک دوره از زندگی دچار افسردگی و بیماریی به نام مالیخولیایی شد. او می‌گوید در این دوره از زندگیم احساس تنهایی می کردم اما با این بیماری جنگیدم و الان احساس خوبی دارم و همه‌ی مردم را دوست دارم و آن‌ها در کنار من هستند. هانده ارچل هر روز ده دقیقه به خود اختصاص می‌دهد و ده دقیقه جلوی آینه با خود صحبت می‌کند، او از این بابت احساس خوبی دارد و این کار به اون حس ارزشمندی می‌دهد.

سریال‌هایی که هانده بازی کرده است

هانده ارچل در سریال‌های تاتار رمضان با نقش براک، چکاوک با نقش زاهده، دیوونه در دانشگاه در نقش مریم، سریال درخت زندگی با نقش سلن، دختران آفتاب با نقش سلین و عشق حرف حالیش نمیشه به عنوان دختری به نام حیات نقش آفرینی کرده است، او همچنین در سریال‌های مروارید سیاه، تو درم را بزن، پری دریایی، دو غریبه نیز بازی کرده‌است‌.

مدرسه‌ی هانده ارچل

هانده می‌گوید من در دوران مدرسه همیشه تئاتر بازی می‌کردم و برای فعالیت‌های هنری اشتیاق داشتم. یکی از کسانی که من را تشویق می‌کرد، معلمش خانم فین بود که تاثیر زیادی در مسیر زندگی وی داشت. همچنین او پدربزرگ و مادربزرگش را خیلی دوست دارد و از کودکی در کنار آن‌ها زندگی می‌کرد.

بازیگری هانده ارچل در فیلم ایرانی

جالب است بدانید هانده در سال ۲۰۱۸ در یک فیلم ایرانی به نام مست عشق به کارگردانی حسن فتحی بازی کرده است. هانده در این فیلم نقش دختر مولانا به نام کیمیا را دارد. بازیگران دوست داشتنی ایرانی به نام‌های پارسا پیروزفر و شهاب حسینی در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

حیوانات خانگی هانده ارچل

بنا بر مصاحبه‌های انجام گرفته گفته شده که هانده از کودکی یک سگ خانگی داشت. او روزی یک گربه بی‌خانمان را به خانه آورد و از او مراقبت کرد. اما متاسفانه گربه از خانه رفت و هیچ‌وقت برنگشت. بعد از این ماجرا او سه سگ دیگر به خانه آورد. نام سگ‌های هانده نوچه، آزول و نیبلا هستند.

محبوبیت هانده ارچل

گفتنی است که هانده ارچل زیبا، بازیگر ترکیه‌ای است اما در ایران نیز طرفدارن و دنبال کننده‌های بسیاری دارد که علاقه دارند او را از نزدیک ببینند. مانند بسیاری از بازیگران، برای پیشرفت در عرصه خود فراز و نشیب زیادی را تحمل کرده و مرگ مادرش نیز باعث درد و رنج زیادی در زندگی او شده استگ اما این دختر ترک قوی همیشه با روحیه شاد، وصعیت خود را سامان بخشیده و به ادامه کارش در عرصه بازیگری پرداخته است. اخبار فیلم و سریال این بازیگر موفق در ایران و سایر کشورها هم نیز مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

منبع پی ام آپ

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید