نسل بعدی پورشه کاین دو روز دیگر رونمایی می شود

    کد خبر :988264
پورشه کاین

پورشه تصویر تیزر دیگری از پورشه کاین نسل جدید خود منتشر کرده است، این خودرو در یک رویداد مطبوعاتی روز سه شنبه 18 آوریل یا 29 فروردین رسما معرفی خواهد شد. چراغ‌های جلوی کاین جدید را می‌توان در تصویر تیزری مشاهده کرد.

بازتاب-این خودرو در طی نمایشگاه شانگهای چین رونمایی می‌شود. پورشه پیشتر عکس‌هایی از فضای داخلی کاین جدید منتشر کرده بود و شاهد بودیم که با نمایشگری عرضه می‌شود که کل داشبورد را از سمت راننده تا سمت سرنشین پوشش می‌دهد.

این SUV لوکس در بزرگ‌ترین بازار واحد پورشه در چین، از جمله، با نمایشگر و مفهوم عملیاتی بسیار دیجیتالی، شاسی جدید و ویژگی‌های فناوری نوآورانه رونمایی می‌شود. اولین نمایش جهانی کاین روز 18 آوریل انجام می‌شود. پس از آن، ویدیو نیز در صورت تقاضا در آنجا در دسترس خواهد بود.

پورشه کاین

پورشه در حال معرفی یک نمایشگر و مفهوم کنترل پیشگامانه است. Porsche Driver Experience مخفف یک صفحه نمایش کاملا دیجیتال، شخصی سازی همه کاره و عملکرد بصری منحصربفرد خواهد بود. در حقیقت، تمرکز بر محوریت راننده است. مهم‌ترین کنترل‌ها در اطراف فرمان قرار می‌گیرد. این یک تجربه رانندگی جدید و حتی خاص را ایجاد می‌کند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا روزهای آینده منتظر ماند. شاسی بلند سریع و لوکس در کنار قابلیت‌های مدرن پورشه کاین احتمالا اواخر سال جاری عرضه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید