گوشی اقتصادی هیجان انگیز شیائومی پوکو M4 در راه است

    کد خبر :876450
گوشی اقتصادی هیجان انگیز شیائومی پوکو M4 در راه است

به نظر می‌آید سرانجام شیائومی تصمیم گرفته گوشی هوشمند پوکو M4 که به نمایشگر 90 هرتزی مجهز بوده و از تراشه مدیاتک بهره می‌برد را در اوایل ماه فوریه (بهمن) روانه بازار کند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_  حدود یک سال پیش شیائومی گوشی هوشمند پوکو M3 را رونمایی کرد و اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه‌ جانشین این گوشی یعنی پوکو M4 است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده سیستم دوربین گوشی هوشمند پوکو M4 به مجموعه دوربین سه‌گانه مجهز شده که یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی OV64B40، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی IMX355 سونی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی OV2A این مجموعه را تشکیل داده‌اند.

از نظر نرم افزاری، گوشی هوشمند بعدی پوکو با اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 که به صورت پیش‌فرض نصب شده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. البته انتظار می‌رود در روز‌های آینده مشخصات بیشتری از این گوشی هوشمند افشا شود و گواهینامه‌های این گوشی نیز از طرف منابع معتبر در فضای مجازی منتشر شود.

گوشی اقتصادی هیجان انگیز شیائومی پوکو M4 در راه است

گوشی پوکو M4 به نمایشگری ۶.۵۳ اینچ مجهز شده که تمام قسمت جلویی گوشی را می‌پوشاند و در قسمت بالایی آن نیز حفره‌‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. وضوح این نمایشگر LCD برابر Full HD+ بوده و با استفاده از فناوری Corning Gorilla Glass 3 در برابر خط وخش و صدمات احتمالی محافظت می‌شود.

نسخه‌ با حافظه‌ رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ داخلی ۶۴ گیگابایتی پوکو M4 احتمالا با قیمت ۲۲۹ یورو به فروش می‌رسد و نسخه‌ ۶ گیگابایت حافظه‌ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی هم در مجموع ۲۴۹ یورو قیمت دارد. انتظار می‌رود پوکو M4 در رنگ‌های آبی، زرد و مشکی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید