رویداد NEXTGen بی ام و با چه هدفی برگزار می‌شود؟

  • خودرو
  • دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ ۹:۴۶
    کد خبر :562730

بی‌ام‌و قصد دارد از چهارم تیر رویداد NextGen را برگزار کند؛ رویدادی که به معرفی محصولات این شرکت و تغییرات آینده‌ی صنعت خودرو اختصاص دارد.

نوآوری در صنعت خودرو همیشه از محصولات فیزیکی ظاهر نشده است؛ بلکه از تجربیات منحصربه‌فردی به‌دست می‌آید که براساس مشتری‌مداری در‌حال‌رشد تنظیم شود. چند ماه پیش متوجه شدیم بی‌ام‌و به‌دنبال روش‌های جدید برای ارائه‌ی طیف وسیعی از محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است؛ حتی اگر این روش‌ها به‌معنی کاهش سرمایه‌گذاری‌ها روی برخی نمایشگاه‌های خاص خودرو باشد. اولین نوع از این روش‌ها، NextGen نامیده می‌شود که از بیست‌وپنجم ژوئن (چهارم تیر) در مونیخ آغاز خواهد شد. در این رویداد دوروزه، صدها نفر از روزنامه‌نگاران و افراد تأثیرگذار منتخب میهمان مرکز بی‌ام‌و وِلت (BMW Welt) خواهند بود؛ جایی‌که می‌تواند به‌عنوان اولین نمایشگاه اختصاصی بی‌ام‌و معرفی شود.

در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، هجوم یکی از جنجالی‌ترین و تهاجمی‌ترین محصولات بی‌ام‌و را در صنعت خودرو شاهد بوده‌ایم؛ بنابراین چارچوب نمایشگاه خودرو معمولی برای آن تاحدودی محدودکننده شد. با بازشدن درهای ساختمان وِلت، بی‌ام‌و اکنون فرصتی مغتنم برای معرفی محصولات جدید و منحصربه‌فرد خود ازطریق مجموعه‌ای از نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی (به‌نام قطب‌های محتوا) دراختیار دارد؛ جایی‌که در آن، دنیای صنعت خودروسازی می‌تواند از دگرگونی بی‌ام‌و آگاه شود.

D + ACES به‌معنای «طراحی، رانندگی خودران، قابلیت اتصال، برقی‌سازی خودرو، خدمات» است و تنها با پنج کلمه‌ی آن، آینده‌ی برند تجاری آلمانی را توضیح می‌دهد. هریک از این ستون‌ها نمایش و معرفی ویژه‌ای از خود در ساختمان وِلت بی‌ام‌و خواهد داشت و به همگان فرصتی می‌دهد تا درباره‌ی تغییرات آینده‌ی صنعت خودرو و به‌طور‌ضمنی دنیای بی‌ام‌و مطالبی بیاموزند.

هارالد کروگر، رئیس هیئت‌مدیره بی‌ام‌و اخیراً گفت:به‌وضوح ادعای خود و مسیری را تعریف کرده‌ایم که با استراتژی Number ONE > NEXT در سال ۲۰۱۶ پیش گرفتیم. ابتکاری‌بودن محصولات و سرمایه‌گذاری ما درزمینه D + ACES آینده، اثبات این موضوع است. همچنین، با NEXTGen در مسیرهای ارتباطی جدیدی با تمرکز بر انجام گفت‌وگو درباره‌ی موضوعات حمل‌ونقل فردی گام می‌گذاریم. می‌خواهیم آینده را باهم بسازیم و راه‌حل‌هایی ارائه دهیم.

با تمام این‌ها، هیچ نمایشگاهی بدون معرفی مدل‌های جدید هیجان‌انگیز نیست و در NextGen تعداد بسیار کمی وجود دارد. مدل کاملا جدید بی‌ام‌و سری 1 و بی‌ام‌و X1 فیس‌لیفت بر سرمایه‌گذاری خودروساز آلمانی روی خودروهای محرک‌جلو تأکید می‌کنند؛ اما بی‌ام‌و سری 3 تورینگ جدید هم خانواده‌ی سری 3 را تکمیل کرد؛ درحالی‌که مدل سری 8 گرن‌کوپه کلاس فوق‌العاده‌ای از خودروساز مونیخ را نشان می‌دهد. برند تجاری M نیز با معرفی مدل کاملا جدید کوپه و کانورتیبل M8 به‌عنوان یکی از قدرتمندترین خودروهای ساخته‌شده‌ی زیرمجموعه‌ی M تا‌به‌حال، خود را به‌خوبی نشان می‌دهد. افزون‌براین، پیش‌بینی می‌کنیم بی‌ام‌و محصولات هیجان‌انگیزی برای مشتریان و طرفداران خود داشته باشد.

در آینده‌ی نزدیک، اخبار بیشتری از رویداد NextGen بی‌ام‌و منتشر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید