آغاز نقد سینمای بهروز افخمی از امشب

    کد خبر :503416
نقد سینمای

بهروز افخمی برنامه‌ی «نقد سینما» را امشب (۱۷ اسفند ماه) با موضوع نقد و بررسی فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» روی آنتن شبکه پنج می‌برد.

برنامه «نقد سینما» که در ایام جشنواره هر شب با اجرای بهروز افخمی روی آنتن می‌رفت، از این هفته جمعه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه پنج به صورت زنده پخش خواهد شد.

این قسمت از برنامه «نقد سینما» به نقد و بررسی فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» با حضور آرش خوشخو و دکتر میلاد دخانچی و همچنین بررسی مراسم اسکار با سعید مستغاثی و امیر قادری می‌پردازد.

محمد حسین تنکابنی تهیه‌کنندگی برنامه «نقد سینما» را برعهده دارد و محمدرضا رضاپور و وحید رونقی، سردبیر و مجری طرح این برنامه هستند.

برنامه «نقد سینما» محصول مرکز تلویزیون حوزه هنری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید