سوارس: VAR به شادی گل لطمه می‌زند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۲۳
    کد خبر :360712

مهاجم اروگوئه‌ای آبی‌واناری‌ها معتقد است کمک‌داور ویدئویی به شادی پس از گل لطمه می‌زند.

لوئیس سوارس که گل اولش در پیروزی خانگی 8 بر 2 شب گذشته (یکشنبه) بارسلونا مقابل اوئسکا با استفاده از کمک‌داور ویدئویی (AVR) مورد قبول واقع شد، می‌گوید زمانی که برای بررسی گل توسط این فناوری گرفته می‌شود، باعث از بین رفتن شور و شوق بازیکن برای شادی می‌شود.

سوارس در مورد استفاده از VAR برای اولین بار در رقابت‌های لالیگا که روی گل وی بود، اظهار داشت: وقتی که نسبت به صحیح بودن گل‌تان شک دارید، با بررسی که توسط کمک‌داور ویدئویی صورت می‌گیرد، آدرنالین و اشتیاق‌تان را از دست می‌دهید. در واقع به شادی گل شما لطمه می‌زند. شما نمی‌توانید وقتی که همه چیز تحت‌کنترل است، مرتکب اشتباه شوید.

وی ادامه داد: به هر حال مهم کمک به تیم برای کسب این پیروزی بود و این در نهایت به حساب می‌آید. کم‌کم ما ریتم مدنظر خودمان را به دست خواهیم آورد. در شروع بازی – زمانی که اوئسکا موفق به گلزنی شد – کمی خواب بودیم، اگرچه همین باعث شد تا واکنش نشان دهیم.

مهاجم اروگوئه‌ای آبی‌واناری‌ها همچنین با اشاره به صدرنشینی بارسلونا در لالیگا که به خاطر تفاضل گل بالاتر از رئال مادرید هستند، خاطرنشان کرد: صدرنشینی همیشه مهم است، اما لیگ تازه شروع شده و باید خودمان را برای بازی‌های آینده آماده کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید