قتل مسلحانه در محوطه فرودگاه امام خمینی

    کد خبر :1099471
قتل مسلحانه فرودگاه امام خمینی

عامل تیراندازی مرگبار در فرودگاه امام خمینی ساعتی پس از ارتکاب قتل دستگیر و مدعی شد به خاطر کاهش حقوقش عصبانی بوده و ناخواسته دست به جنایت زده است.

ساعت 9:05 صبح دوشنبه گزارش تیراندازی در فرودگاه امام خمینی به بازپرس محسن اختیاری و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. با گزارش این خبر، تیم جنایی راهی محل شده و با جسد رئیس دفتر بخش انفورماتیک فرودگاه، مواجه شدند. در تحقیقات مشخص شد مرد جوانی به نام پیمان که کارگر فنی و قراردادی فرودگاه بوده در تیراندازی مرد 38 ساله را به قتل رسانده است.

با شناسایی هویت قاتل، تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد و یک‌ساعت بعد متهم در یکی از شهرستان‌های اطراف تهران بازداشت شد. متهم در تحقیقات گفت: از 16 سال قبل به عنوان کارگر پیمانکاری کار می‌کنم و هر سال با من قرارداد می‌بستند و کارهای فنی اینجا را انجام می‌دادم. از دو سال قبل حقوق‌هایمان را کم کردند و از 20 میلیون تومان به 16 میلیون تومان کاهش یافت. هرچقدر هم می‌گفتم چرا حقوق‌ها را کم کردید، کسی توجهی نمی‌کرد. اسلحه را هم چند وقت قبل از فضای مجازی خریدم. عصبانی بودم، به دفتر رئیس قسمت پژوهش‌ها رفتم، اما رئیس دفترش اجازه نداد او را ببینم.

اسلحه را بردم که تهدیدش کنم و وقتی اجازه ملاقات نداد اسلحه را کشیدم و چند تیر شلیک کردم که یک گلوله به قفسه سینه رئیس دفتر اصابت کرد.تحقیقات نشان می‌داد که مقتول 8 سال در آن قسمت کار می‌کرده و به‌تازگی نیز ازدواج کرده است.به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید