کراس اوور فورد تریتوری 2025 با طراحی جدید رونمایی شد

    کد خبر :1096541
کراس اوور فورد تریتوری 2025 با طراحی جدید رونمایی شد

شرکت فورد برای بازار چین کراس اوور جدید تریتوری 2025 را معرفی کرده که شامل یک نسخه هیبریدی، ارتقا فناوری و طراحی جدید می‌شود.

بازتاب-در میانه سال 2022 بود که فورد از کراس اوور تریتوری نسل دوم برای بازار چین رونمایی کرد. در نهایت با گذشت دو سال فیس لیفت آن معرفی شده که در مقایسه با نسخه اصلی تغییراتی دارد. البته نام جهانی آن اکواتور اسپرت بوده و فیس لیفت با طراحی جلو متحول شده از راه رسید. در جلو یک جلوپنچره بزرگ تعبیه شده که بیضی شکل است و لوگو بزرگ بیضی آبی هم قابل مشاهده است.

کراس اوور فورد تریتوری 2025 با طراحی جدید رونمایی شد

چراغ‌های باریک و L شکل دو بخشی هم در این قسمت تعبیه شد. البته باید گفت در بخش سپر جلو نیز تغییراتی به وجود آورد. در قسمت جانبی تغییرات کمتر است و شاهد افزوده شدن رینگ جدید با سپر عقب جدید هستیم. طول این کراس اوور در مدل فیس لیفت 4685 میلیمتر است و باقی ابعاد تغییری نداشته است. بنابراین محصول جدید 1935 میلی‌متر عرض، 1706 میلی‌متر ارتفاع و 2726  میلی‌متر فاصله بین دو محور دارد.

صندوق عقب حجم 448 لیتری دارد که تا 1422 لیتر قابل افزایش است. در کابین داخلی تغییرات محسوسی ایجاد شده و گذشته از آن باید به امکانتی چون سیستم فعال مقابله با سروصدا، شارژر بی‌سیم، دوربین دید عقب، کروز کنترل تطبیقی، ترمز خودکار، هشدار حفظ حرکت میان خطوط و سیستم پایش نقاط کور و برخی دیگر اشاره کرد. البته سیستم تشخیص چهره نیز گنجانده شد.

کراس اوور فورد تریتوری 2025 با طراحی جدید رونمایی شد

فورد یک مدل هیبریدی هم تدارک دیده که می‌توان آن را رقیبی برای محصول بی وای دی دانست. این مدل هیبریدی شامل پیشرانه 1.5 لیتری اکوبوست توربوشارژ بنزینی شده که قدرت آن 150 اسب بخار است. همچنین یک موتور الکتریکی 82 اسب بخاری هم کنار پیشرانه بنزینی قرار گرفته و مجموع قدرت به 218 اسب بخار می‌رسد. باتری این خودرو نیز توسط شرکت CATL تامین می‌شود.

علاوه بر مدل هیبریدی، یک گزینه بنزینی با پیشرانه 1.5 لیتری اکوبوست 170 اسب بخاری هم وجود دارد. این خودرو سال 2025 راهی بازار برزیل خواهد شد. در چین این مدل با جوینت ونچری در کنار شرکت JMC در چین به تولید می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید