لوگو خودروساز بزرگ ژاپنی تغییر کرد
در نمایشگاه CES 2024 امسال، هوندا مجموعهای از خودروهای الکتریکی را با لوگوی به روز شده H به نمایش گذاشت.
بازتاب-سرانجام هوندا تغییر لوگو را اعلام کرد و لوگوی فلزی را کنار گذاشت و نسخه سادهتر و مینیمالیستی از نماد خود را انتخاب کرد. در واقع، این نسخه جدید به لوگوی اصلی این برند در سال 1961 بازمیگردد.
با این حال، هوندا میگوید که لوگوی فعلی H سابقه طولانی دارد که به سال 1981 بازمیگردد. هوندا برای تطبیق با توسعه نسل بعدی خودروهای الکتریکی، تصمیم گرفت یک لوگوی جدید H توسعه دهد که منعکس کننده عزم هوندا برای ادامه تحول و موقعیت شرکتی آن است. برای فراتر رفتن از ریشههای هوندا و تلاش مستمر برای پیشرفتهای جدید.
طراحی جدید H شبیه دو دست دراز است که «نماینده تعهد هوندا به تقویت تحرک و برآورده کردن واقعی نیازهای کاربران خودروهای الکتریکی است». این لوگوی جدید H در نسل بعدی خودروهای الکتریکی هوندا از جمله مدلهای سری 0 هوندا استفاده خواهد شد.
هوندا در نمایشگاه CES 2024 از دو خودروی مفهومی رونمایی کرد. برند ژاپنی یکی از خودروسازان بزرگ جهان بوده که سبد محصول گسترده و قابل توجهی دارد. مدلهای جذابی که نظر هر فردی را به خود جلب میسازد. انتظار داریم از این پس محصولات جدید با این لوگو همراه شود.