این تخت خواب هوشمند شیائومی آرامش را رقم می زند

    کد خبر :1035830

شیائومی و 8H یک تخت هوشمند الکتریکی جدید به نام Find Smart Electric Bed را در پلتفرم تامین مالی جمعی شیائومی Youpin معرفی کردند که قابلیت‌های بسیاری دارد.

بازتاب- این راه حل نوآورانه در ‌سایزهای 1.5 و 1.8 متری موجود است و گزینه‌های هوشمند متنوعی را ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جالب تخت خواب سیستم روشنایی هوشمند است که می‌تواند جایگزین نور شب شود. علاوه بر این، تخت خواب مجهز به هشت حالت مختلف از جمله ضد خروپف، مطالعه، یوگا و تماشای تلویزیون است. حالت انتخاب شده روی موقعیت دو نیمه تخت تأثیر می‌گذارد، در حالی که کاربر می‌تواند زوایای شیب را تنظیم کند: تا 60 درجه برای پشت و 40 درجه برای پاها.

 

تخت خواب هوشمند

 

تخت از طریق یک اپلیکیشن موبایل کنترل و پیکربندی می‌شود. همچنین از کنترل صدا از طریق Xiao Ai نیز پشتیبانی می‌شود. یک کنترل از راه دور نیز برای راحتی کاربر در دسترس است. قیمت این تخت نوآورانه بسته به سایز و نوع تشک انتخابی از 400 تا 850 دلار متغیر خواهد بود. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شیائومی مراجعه کنید. این برند در تلاش بوده محصولات نوآورانه‌ای را در اختیار مخاطب قرار دهد.

شیائومی در اخباری مرتبط قصد داشته سری گوشی ردمی K70 خوش قیمت و پرتوان را بزودی معرفی کند که شامل سه مدل شده و از طراحی جدیدی هم بهره می‌برد. پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتری درباره این نمونه دریافت می‌شود. برند چینی شیائومی در تلاش بوده تا سبد محصول خود را با دستگاه‌های متنوعی همراه سازد و قطعا می‌تواند مخاطب را از این مدل‌ها راضی نگه دارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید