تویوتا یاریس کراس 2024 معرفی شد

    کد خبر :1034505

تویونا یکی از برندهای بزرگ صنعت خودروسازی بوده که هر سال ده‌ها مدل خودرو در سگمنت مختلف معرفی و عرضه می‌کند. حال نوبت به رونمایی از یاریس کراس 2024 رسید.

بازتاب- تویوتا در اروپا یاریس کراس به‌روز شده را ارائه کرد، یک کراس اوور شهری که قدرتمندتر و از نظر فناوری پیشرفته‌تر شده است. این خودرو دارای یک پیشرانه هیبریدی جدید با ترکیب یک موتور بنزینی 1.5 لیتری، یک موتور ژنراتور الکتریکی MG1 و یک جعبه دنده جدید است.

قدرت این پیشرانه بیش از 116 اسب بخار بوده و به 132 اسب بخار و گشتاور به 185 نیوتن متر می‌رسد. این کراس اوور می‌تواند در 10.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و در 8.9 ثانیه از 80 به 120 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. سیستم Hybrid 130 در نسخه‌های بالاتر از جمله Premiere Edition و GR Sport عرضه خواهد شد. علاوه بر این، یک واحد هیبریدی با قدرت 116 اسب بخار عرضه خواهد شد.

 

یاریس کراس 2024

یاریس کراس به‌روز شده به لطف دمپر دینامیک، تشدید کننده روی شیلنگ ورودی و سایر پیشرفت‌ها، نویز و سطح لرزش را کاهش می‌دهد. یاریس کراس داخلی یک پنل ابزار دیجیتال قابل تنظیم توسط راننده و یک سیستم چند رسانه‌ای مدرن دارد. سایز نمایشگر بسته به مدل بین 7 تا 12.3 اینچ متغیر است و صفحه نمایش سیستم چندرسانه‌ای می تواند 9 یا 10.5 اینچ باشد. این خودرو همچنین به سیستم تشخیص صدا بهبود یافته با دستیار صوتی مجهز شده است.

تویوتا یاریس کراس با سیستم‌های دوربین و رادار جدید، کروز کنترل تطبیقی و ویژگی‌های یادآوری سرنشینان صندلی عقب، وعده می‌دهد که یکی از ایمن‌ترین خودروهای جمع و جور باشد. همچنین در رنگ‌سازی شهری خاکی جدید با چرخ‌های 18 اینچی و روکش صندلی‌های پارچه‌ای به‌روز ارائه می‌شود. متاسفانه اطلاعات دیگر چون قیمت و تاریخ فروش مشخص نشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید