شاسی بلند الکتریکی لوسید Gravity با برد حرکتی بالا

    کد خبر :1033708
لوسید Gravity

شاسی بلند تمام الکتریکی لوسید Gravity مدتی است که در اخبار بوده، از زمان معرفی اولیه در سال 2022. اکنون ما جزئیات بیشتری از جمله قیمت، در دسترس بودن و آن معیارهای محدوده بسیار مهم را داریم.

بازتاب-اول، خبر بد. این محصول احتمالا تا سال 2025 عرضه نخواهد شد، زیرا طبق گزارش (SAE) تولید تا اواخر سال 2024 به طور رسمی افزایش نمی‌یابد. ما قبلاً از برخی جزئیات پیرامون EV، از جمله فضای داخلی سه ردیفه جادار، می‌دانستیم، اما اکنون داده‌هایی پیرامون برد حرکتی خودرو داریم. پیتر راولینسون، مدیر عامل شرکت Lucid قول مسافت حداقل 704 کیلومتر را داده است، بنابراین به نظر می‌رسد زمانی که Gravity به خط مونتاژ برسد، می‌تواند بیشتر از این مسافت طی کند.

این شرکت در گذشته اعلام کرده بود که این خودروی الکتریکی دارای برد الکتریکی بیشتری نسبت به هر شاسی بلند موجود در بازار است.  طبق گفته Kelly Blue Book، گرویتی به راحتی از این وعده فراتر خواهد رفت، زیرا رده بالای شاسی بلند برقی فعلی Fisker Ocean با حداکثر برد رانندگی 560 کیلومتر در هر شارژ است. در واقع، اگر SUV آینده Lucid واقعاً 704 کیلومتر در هر شارژ داشته باشد، آن را در صدر لیست برای هر خودروی الکتریکی، خواه SUV یا غیر شاسی بلند قرار می‌دهد. طبق گفته موتورترند، تنها رقیب خودروی لوسید دیگری خواهد بود، زیرا سدان Air Grand Touring با هر شارژ 825 کیلومتر می‌رسد.

مانند خطوط هوایی، Gravity بر روی یک معماری الکتریکی 900 ولت ساخته شده که از شارژ سریع DC پشتیبانی می‌کند. این شرکت می‌گوید خودروی برقی آینده می‌تواند از طریق راه‌اندازی دو موتوره خود از صفر به 60 در 3.5 ثانیه برسد و ظرفیت بار 1500 پوند با قابلیت یدک‌کشی 6000 پوند دیگر را دارد.

 

 لوسید Gravity

 

فراتر از معیارها، Lucid همچنین حجاب را بر روی فضای داخلی SUV برداشت. Gravity دارای یک صفحه نمایش اصلی اولد 34 اینچی و یک صفحه نمایش پایین اختیاری با قابلیت مالتی تسکینگ بین این دو است. به عبارت دیگر، می توانید ناوبری را روی یک صفحه و مالتی مدیا را در صفحه دیگر بچرخانید. به گفته درک جنکینز، معاون ارشد طراحی و برند در Lucid، این نمایشگرها مانعی برای افراد نخواهند داشت و حتی در آینده برنامه های بازی را نیز ارائه خواهند کرد.

فرمان شامل دو کنترلر لمسی با الهام از کنترل از راه دور Apple TV است، زیرا با حرکات کوچک انگشت شست آیتم ها را از صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی انتخاب می کند و عناصر نمایش داشبورد را تنظیم می کند. البته، این یک وسیله نقلیه سه ردیفه است، بنابراین اگر به این نوع کار علاقه دارید، فضای زیادی برای دوستان و خانواده وجود دارد و همچنین تا هفت نفر جا دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، قیمت آن باید حدود 80000 دلار باشد، اگرچه ممکن است قبل از اینکه این خودروها در سال 2025 وارد نمایشگاه شوند، همه چیز تغییر کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید